Jedna je vijest s okusom oktana brzinom svijetlosti stigla iz Hrvatske u Peking. U domovini je u tijeku reklamna kampanja Tifona koji na svojim crpkama daje popust na benzin na dan kad netko od Hrvata u Pekingu osvoji medalju. Ranku Ćetkoviću, direktoru marketinga HOO-a, pao je mrak na oči. Na velikom panou svih sponzora HOO-a koji dominira Hrvatskom kućom u Pekingu nigdje ne piše Tifon. Ali, piše - INA.
- To se svugdje na svijetu zove krađa. Ili pljačka - uzrujano je govorio Ćektović, te pojasnio:
- MOO zabranjuje upotrebu olimpijaca, lik, rezultat i ime sportaša u komercijalne svrhe osim uz odobrenje nacionalnog olimpijskog odbora. Ovo što je napravio Tifon neprimjerena je fakinaža s obzirom na ugled koji uživa u Hrvatskoj. Oni u svojoj reklamnoj poruci kažu da podržavaju i pozdravljaju uspjeh hrvatskoga tima u Pekingu. Nisu u reklami koristili riječi olimpijski, pa misle da su nas prevarili. I nas i hrvatske olimpijce koji su ovdje - govorio je Ćetković, od iznerviranosti hodajući gotovo po plafonu.
- Tifon daje popust na svojim crpkama za osvojene medalje hrvatskog tima u Pekingu. Kao da je ovdje čopor bezimenih ljudi koji besciljno luta gradom, a ne elitni hrvatski sportaši, krema hrvatskog olimpizma, koje sponzoriraju tvrke kao što su hrvatski Telekom, Ina, koncern Agram. I oni, koji su uložili ogroman novac u njih, ne koriste niti ime niti rezultat niti bilo što drugo a da nas ne pitaju. Nas nitko iz Tifona nije ništa pitao. Napravili su nešto što je sramotno. Njihova reklamna agencija prije mjesec nam je dana rekla da želi pod svaku cijenu koristiti olimpijske igre i olimpijce, a da pritom zaobiđe, ako je ikako moguće, plaćanja koja idu uz to - ogorčen je Ćetković.
Na kraju je podvukao:
- Ovo što je Tifon napravio, unijelo je nemir među nas ovdje. O tome smo morali obavijestiti i sportaše jer je mnogima od njih INA sponzor, recimo rukometašima i vaterpolistima. I sad se pojave oni koji ne daju apsolutno ni jednu kunu i koriste njihovo ime i djelo kako bi povećali svoju prodaju. S r a m o t n o!