U nedjelju će se na Zimskim olimpijskim igrama u Pyeongchangu održati prve dvije vožnje boba dvosjeda, a po prvi puta će i Hrvatska imati svoju posadu u ovoj disciplini s pilotom Draženom Silićem i kočničarom Benediktom Nikpaljem.
Prva vožnja na programu je u nedjelju od 12.05 sati po hrvatskom vremenu, od 13.40 sati vozit će se druga vožnja, dok su treća i četvrta vožnja predviđene za ponedjeljak. U prve tri vožnje krenut će svih 30 prijavljenih postava, a u četvrtu samo 20 najboljih nakon tri vožnje.
Pilot naše posade Dražen Silić nije bio zadovoljan stanjem boba kao niti postignutim vremenima na treninzima.
- Zaostajemo malo više nego što smo očekivali za ostalima. Imali smo problema s bobom, a borimo se i sa stazom koja je nova. Izbornik Šola i dečki sada rade na bobu, vidjet će gdje gubimo tih par desetinki i nadamo se da će sutra biti sve OK. Mislim da smo mi jedina nacija koja nije odradila niti jedan trening na ovoj stazi prije početka Igara, a postoje dva-tri kritična zavoja. Oni nam, doduše, dobro idu, ali gubimo previše vremena na nekim drugim dijelovima staze. Bob u kojem nastupamo smo iznajmili od Korejaca i mislili smo da će biti bolji. Za samo upoznavanje s bobom treba barem tjedan dana, ali malo smo 'kratki' s vremenom - rekao je Silić.
Uz Silića će u dvojcu, kao i u četvercu koji je na programu posljednjeg vikenda Igara, biti kočničar Benedikt Nikpalj.
- Dvosjed nam je više služio kao trening za četverac. Ponosni smo što smo uopće tu, dat ćemo sve od sebe za što bolji rezultat. Staza jest nešto strmija i duža no obično, ali za mene kao gurača tu nema nekih poteškoća. Žao mi je vozača što nije proveo više vremena na stazi i što mora voziti iznajmljeni bob - kazao je Nikpalj.
Izbornik reprezentacije Ivan Šola u zadnji je trenutak unajmio korejski bob, uvjeren da je bolji od postojećega. No na zadnjem treningu, prilikom starta, ispao je jedan vijak i šef sigurnosti iz međunarodne bob i skeleton federacije kaznio ga je sa 120 eura i upozorenjem pred eliminaciju. Šola je stoga ostao nakon treninga na stazi zategnuti ga i doraditi naljepnice.
Nakon popravka sve bi trebalo biti u redu. Za usporedbu, njemački bob stoji čak 100.000 eura, a naš spram njihovog izgleda kao odbačena kada, javljaju iz našeg tima.