To je to što me zanima!

Schumacher mlađi pod velikim pritiskom, K-Mag sve bolji, a on je već slupao milijun dolara

'Ne vjerujem da će izgubiti samopouzdanje. Ove godine mislimo da je dobro za njega imati veći pritisak. Zato što ovo morate naučiti', rekao je šef HAAS-a Gunther Steiner o Schumacheru mlađem
Vidi originalni članak

Kad se radi o svijetu Formule 1, a nosite prezime Schumacher, znate da su pred vama velika očekivanja. Otac Michael (53) je sedmerostruki svjetski prvak i legenda sporta, dok je Mick (23) drugu godinu pod okriljem američkog konstruktora HAAS-a, a nakon godine patnje na dnu grida, ima priliku za dokazivanje u, barem zasad, puno boljem bolidu.

NEĆE VOZITI VN VIDEO Težak sudar sina legende F1! Schumacher pri velikoj brzini udario ogradu i završio u bolnici

No, osim prezimena je tu i dodatni pritisak u vidu Kevina Magnussena (29) koji je stigao u momčad 11 dana prije početka sezone nakon što je neslavno završila epizoda s ruskim vozačem Nikitom Mazepinom (23). Da, zaljubljenici u sport i romantičari odmah Micka spajaju s Ferrarijem, ali u sljedećih par godina je to gotovo nemoguće očekivati kad je talijanski konstruktor pronašao sreću u vrhunskom dvojcu - mladom Charlesu Leclercu (24) i ove sezone sve boljem Carlosu Sainzu (27).

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Želje su jedno, a mogućnosti drugo. Realnost je borba za sredinu ljestvice uz pokoji mogući bljesak jer je odlični Danac dokazao da se može petim mjestom u Bahreinu i devetim u Saudijskoj Arabiji. A Mick... Mick je bio 11. u prvoj utrci sezone, a u drugoj je u kvalifikacijama završio u zidu i napravio štetu od milijun dolara na bolidu, a s novčanim ograničenjima to nije mala stvar za nastavak sezone.

Nije sve samo do štete, već i do toga da su se mnogi bojali za Schumachera, ali izašao je iz svega bez ikakvog problema. Na njemu je veliki pritisak, ali mora se naučiti nositi s time.

VELIKA NAJAVA SEZONE F1 Pogledajte nove bolide, najveća promjena u zadnjih 39 godina

- Ne vjerujem da će izgubiti samopouzdanje. Ove godine mislimo da je dobro za njega imati veći pritisak. Zato što ovo morate naučiti. Uvijek govorim: što se više uzdignete, zrak postaje sve rjeđi. Dakle, morate se nositi s tim. To je dio karijere vozača F1 - suočavanje s pritiskom koji je na bilo kojoj visoko pozicioniranoj sportskoj ili menadžerskoj poziciji. Ako vam se ne sviđa pritisak, idite i radite nešto drugo - rekao je šef momčadi Gunther Steiner.

A Mick ima novu priliku za dokazivanje i to već ovaj tjedan na utrci u Australiji.

Idi na 24sata

Komentari 16

  • uboica 06.04.2022.

    budimo realni bolid koliko god je unaprijeden je 0 spram prve trojke. Mick je jos mlad za 2 3 godine ce biti jedan od najboljih

  • đuro kojotovski 05.04.2022.

    Zanimljivo kako svi misle da je u F1 samo zbog prezimena.. Tipično balkanski, možeš uspjeti samo ako imaš vezu i rođaka.. Istina je da mu je prezime olakšalo put, ali ne smije se zaboraviti da je dečko bio F3 i F2 prvak u debitantskoj sezoni ispred Illota, Mazepina, Shwartzmana, Zhoua i Tsunode.. Dečko je prošle godine bio na pragu bodova s najlošijim bolidom.. Ovu sezonu nije dobro započeo, ali svakako će pokazati da je dobar vozač.. Nikad neće postići što je njegov otac postigao, ali pred sobom ima budućnost u samom vrhu F1..

  • mrmagdens 05.04.2022.

    To kako on vozi, tako sam ja vozio u 5 razredu osnovne.

Komentiraj...
Vidi sve komentare