To je to što me zanima!

Rosberg slavio, Magnussen za povijest, Vettel ispao iz utrke

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Nico Rosberg u Mercedesu pobjednik je Velike nagrade Australije. Danac Kevin Magnussen u svom debiju završio je kao drugi, a Jenson Button bio je treći...
Vidi originalni članak

Kakav početak nove sezone Formule 1! Nico Rosberg u Mercedesu slavio je na Velikoj nagradi Australije, Australac Daniel Ricciardo u Red Bullu  završio je drugi, ali je nakon utrke diskvalificiran zbog viška goriva u bolidu. Debitant iz Danske, Kevin Magnussen promoviran je s trećeg mjesta na drugo, a treći je na kraju Jenson Button.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Magnussen je postao prvi Danac u povijesti Formule 1 na postolju. Sebastian Vettel, četvrti uzastopni svjetski prvak, nije završio utrku. Kao ni Lewis Hamilton.

- Možemo biti i bolji. Moramo biti bolji. Ali kakav ste mi bolid dali... Momci, svaka vam čast - pričao je pobjednik Nico Rosberg dok je zalijevao mehaničare Mercedesa šampanjcem.

- Ovo je bio fantastičan dan. Svi smo radili sjajno i sezona nije mogla bolje početi - dodao je Rosberg.

Red Bull je unatoč svim problemima bio na podiju. Australac Daniel Ricciardo završio je drugi, ali je vrlo brzo nakon utrke doznao da je diskvalificiran.

- Pa vidimo te iz boksa kako se smiješ - kroz šalu su mu rekli mehaničari dok je Ricciardo prolazio kroz ciljnu ravninu.

No osmijeh s lica nestao mu je nakon objave FIA-e i novog pravila po kojem u bolidu ne smije biti više od 100 kilograma goriva po satu.

McLarenov Danac Kevin Magnussen imao je debi iz snova. Drugo mjesto za Magnussena pravo je čudo i pokazuje da je dečko spreman za velike stvari. Lewis Hamilton u svom je debiju za McLaren u Australiji bio je treći 2007. godine.

- Teško je povjerovati da je ovo stvarno. Bolid je bio odličan, baš onakav kakvog sam trebao. Ma sve je bilo sjajno - kazao je Magnussen.

Na nove promjene u Formuli 1 najbolje su se priviknuli, čini se, Mercedesovi vozači. Mercedes je bio najbolji i na testiranjima. Lewis Hamilton je krenuo s prve startne pozicije u Australiji, a Nico Rosberg s treće. Na kraju je Hamilton odustao, a Rosberg je savršenom vožnjom došao do slavlja.

Rekord za mladog Kvyata

Daniil Kvyat u Toro Rossu postao je najmlađi vozač u povijesti Formule 1 koji je osvojio bod. S 19 godina, 10 mjeseci i 18 dana potukao je rekord Sebastiana Vettelaa koji je bod osvojio 25 dana stariji.

VELIKE PROMJENE: Turbomotori, brzine se smanjile...

Prvi put nakon 1988. godine u bolide se vraćaju turbomotori. Motori su 200 konja slabiji od prošlogodišnjih, a bolidi sporiji i do četiri sekunde. Radikalne su to promjene za vozače u novoj sezoni Formule 1. Promijenila se i mjenjačka kutija pa vozači sad imaju osam brzina na raspolaganju.

I sustav bodovanja doživio je promjene. Čelnici Formule 1 odlučili su uvesti i dvostruko bodovanje zadnje utrke sezone kako bi borba za naslov bila otvorena i uoči Abu Dhabija.

Velika nagrada Australije:

  • 1. Rosberg (Mercedes)
  • *   Ricciardo (Red Bull) (DISKVALIFICIRAN)
  • 2. Magnussen (McLaren)
  • 3. Button (McLaren)
  • 4. Alonso (Ferrari)
  • 5. Bottas (Williams)
  • 6. Hulkenberg (Force India)
  • 7. Vergne (Toro Rosso)
  • 8. Raikkonen (Ferrari)
  • 9. Kvyat (Toro Rosso)
  • *odustali: Hamilton (Mercedes), Massa (Williams), Vettel (Red Bull), Kobayashi (Caterham), Ericsson (Caterham), Maldonado (Lotus), Bianchi (Marussia)
Idi na 24sata

Komentari 59

  • Nexe 16.03.2014.

    Gledam F1 od doba Laude, ali ovo više nije to. Vizualno, izgledaju smiješno, a zvuk, pa moja električna kosilica ima bolji zvuk nego to novo govno. F1 je uvijek bila snaga, zvuk, miris goriva u zraku. Ovo sada više liči na trke novog Priusa nego F1.

  • strmi007 16.03.2014.

    i dalje nije napeto

  • god of war 16.03.2014.

    unistili su f1...onaj zvuk je kao moj usisivac iz 93god, spori, monotoni, ograniceni, i ovdje se ne radi bas o nekoj vrsti napredtka u f1 cirukusu u smislu razvoj samog bolida, ok, kapu skidam na spjanjau turbo punjaca s ers-om sustavom, al ni to bas ne pomaze kako vidimo u nekom smislu atraktivnosti formule ove sezone.... Smatram da su trebali ostat bolidi 2.5 v8, ogranicit snagu na 850ks, i sao definirat dimenzija samog bolida, i nek dizajneri i svi ti pokazuju svoje umjece itd....danas foruma ima evo 600ks plus ers 150 koji je ogranicen na 30tak sekundi koristenja u krugu....GLUPOST... Bojim se da je mozda ovo trend pada forumle u smislu gledanosti i kritika na monotonost utrke a da ne govorim urlika v8sa na 18.000 okretaja....

Komentiraj...
Vidi sve komentare