To je to što me zanima!

Puk'o mu je film: Alonso odlazi iz F1 ako se nešto ne promijeni

Alonso je tri puta završavao kao drugi - 2010., 2012. i 2013. godine iza Sebastiana Vettela. Za vrijeme provedeno u Ferrariju nije uspio osvojiti svoj treći naslov prvaka
Vidi originalni članak

Španjolski vozač Formule 1 Fernando Alonso priznao je da čeka bolide za 2017. godinu prije nego što odluči hoće li ostati u Formuli 1 ili ne. Španjolac je otvoreno kritizirao V6 motore i Pirellijeve gume, a u sljedećoj sezoni očekuje promjene - ili odlazi

Očekuje više downforcea, šire stražnje gume i 5 do 6 sekundi brže krugove.

- Još uvijek uživam u vožnji. To je moj život, cijeli život se bavim time i to je jedina stvar koju mogu raditi zaista dobro - iskreno je rekao Alonso.

No sve ima svoje granice. Čelni ljudi Formule 'uništili' su nekad najpopularniji automoto sport na svijetu brojnim novitetima i pravilima.

- Ako bolidi ne budu zabavni iduće godine, promijenit ću kategoriju. Cilj mi je jednog dana pobijediti u utrci 24 sata Le Mans.

Alonso je ponovio da ne žali zbog odlaska iz Ferrarija 2014. godine.

- Bilo bi prebolno završavati iza Red Bulla ili Mercedesa šest ili sedam godina. Htio sam zadržati dobre uspomene iz Ferrarija, ne one bolne - zaključio je španjolski as.

Ferrari? Zašto ne! Ali u krivo vrijeme...

Fernando Alonso sigurno je jedan od najboljih vozača Formule 1. Ako ne u povijesti, onda u novijoj eri sigurno. Dvostruki svjetski prvak s Renaultom (2005. i 2006. godine) je nakon epizode u momčadi Flavia Briatorea prešao u McLaren, zatim se vratio u Renault na jednu sezonu da bi u konačnici potpisao višegodišnji ugovor s Ferrarijem.

Vrijeme provedeno u stožeru 'momčadi propetog konjića' prošlo je ispod očekivanja jer su se, eto, baš za vrijeme njegova angažmana događale drastične promjene u pravilima, a Ferrari je iz svega izašao kao veliki gubitnik. Zadnji konstruktorski naslov Ferrari je osvojio 2008. godine kada je Felipeu Massi zamalo promaknula titula prvaka.

Lewis Hamilton je te sezone osvojio svoj prvi naslov, a Massa, vjerojatno, nikad neće zaboraviti pogrešku Tima Glocka zbog koje je izgubio prvenstvo. Naime, Ferrarijev vozač je vodio cijelu utrku u Interlagosu i na kraju slavio. Za Brazilčevo osvajanje naslova Hamilton je trebao završiti ispod 5. mjesta, najmanje 6. Međutim, to se nije dogodilo.

Staza je cijelu utrku bila vlažna. Počela se sušiti, no pred kraj utrke kiša je ponovo počela padati. I dok je većina vozača ostala na intermediate komponenti guma, Glock je odlučio riskirati s komponentom za suho. Hamilton je pritiskao, cijelo vrijeme je bio u bodovima, ali samo mu je 5. mjesto donosilo naslov. Onda se dogodila završnica koja je do danas ostala najuzbuljivija u posljednjih 10 godina.

Glock se borio sa gumama za suho na vlažnoj stazi, pokušavao je zadržati grip, ali bezuspješno. Nijemca su uspjeli preteći Vettel i Hamilton u zadnjem zavoju zadnje utrke sezone, za veliko slavlje tadašnje Hamiltonove djevojke pjevačice Nicole Scherzinger i cijele McLarenove momčadi. Kasnije su se pojavile glasine da je Glock namjerno pustio Hamiltona kako bi Birtanac osvojio svoj prvi naslov, kojim je postao najmlađi prvak u povijesti s 23 godine i 301 danom starosti (Vettel je 2010. godine srušio rekord osvojivši prvenstvo s 23 godine i 133 dana).

Nekome tko ne prati Formulu, a voli nogomet, možda ovakav rasplet i ne znači previše. No najbolja usporedba situacije koja se događala na stazi je ona iz engleske Premier lige kada je Manchester City golom Kuna Agüera u zadnjim trenucima posljednje utakmice prvenstva 'preoteo' naslov Manchester Unitedu. Bilo je to 2012. godine.

Alonso je tri puta završavao kao drugi - 2010., 2012. i 2013. godine iza Sebastiana Vettela. Za vrijeme provedeno u Ferrariju nije uspio osvojiti svoj treći naslov s kojim bi se izjednačio na vječitoj listi najboljih vozača u povijesti. Po tri naslova imaju Lewis Hamilton, Ayrton Senna, Nelson Piquet, Niki Lauda, Jackie Stewart i Jack Brabham.

Ferrari nikako nije mogao ići u korak s Red Bullom, a zatim i s Mercedesom, stoga je Alonso napustio momčad iz Maranella. Premda ga je Ferarri skupo platio, nije dobio rezultate kakve je očekivao od dvostrukog svjetskog prvaka.

Da stvar po Alonsa bude gora, kako je otišao tako su se dogodile velike promjene u Ferrariju. Došlo je novo vodstvo, a time i novi inženjeri, bolid je donekle ponovo postao konkuretan dok je Alonso 'zapeo' u McLaren Hondi. 

Idi na 24sata

Komentari 4

  • montello 29.06.2016.

    ma otići će on iz f1

  • obama terorist 08.06.2016.

    Glock propustio Hamiltona u zadnjem zavoju...zna se da su dobri prijatelji...vetel je puno prija pritekao hamm i njega od zadnjeg zavoja!

  • eric007 08.06.2016.

    Danas je svaka osoba novinar.

Komentiraj...
Vidi sve komentare