Izgleda da je koprivnička momčad ove godine krenula, reklo bi se, u - totalni rebranding. Ne samo da su napustili klasično sedmo mjesto i vinuli se u gornji dom tablice pod vodstvom Zorana Zekića, već je Slaven Belupo u potpunosti izmijenio vizualni identitet kluba. Početni je šok bio promjena dobavljača dresova, a sad je uslijedila i promjena grba.
S obzirom na to koliko je dugo klub sa stadiona Ivan Kušek-Apaš nosio Adidasove dresove, mogli bi reći da su jedni od većih ambasadora spomenute tvrtke u svijetu. No, ove su godine u ruhu tvrtke JAKO, a izazvali su time veliki šok prije početka sezone za obožavatelje HNL-a.
Ali to nije bilo sve, u totalnu su modernizaciju krenuli i s novim grbom, a sve su objasnili na službenim stranicama.
- Novi grb, koji je u središtu vizualnog identiteta, je s jedne strane vizualni povratak korijenima, ali je s druge strane prilagođen suvremenim standardima i digitalnim oblicima komuniciranja. Naglasak u grbu je na četiri ključna pojma: nogomet, Slaven, Hrvatsku i tradiciju — nogometna lopta, natpis Slaven, crveno-bijeli kvadrati i godina osnutka 1907. - rekao je kreator grba, Mario Tomiša, a na to se nadovezao direktor kluba Aleksandar Aleksovski:
- Grb je djelo stručnjaka i čovjeka koji voli Slaven Belupo, a kada se te dvije komponente spoje, onda rezultat mora biti odličan. Ovo je samo prvi korak u promjeni vizualnog identiteta kluba. Želimo ići u korak s vremenom i zato ćemo uskoro prezentirati još noviteta za koje sam uvjeren da će podići klub na još jednu višu razinu, ali i ono što je najvažnije, razveseliti naše navijače.
Tako bi početkom proljetnog dijela sezone mogli gledati 'farmaceute' u totalno novom ruhu...