U Zagrebu je u 75. godini preminuo nekadašnji hrvatski automobilistički as Veco Holjevac.
Holjevac je '70-ih godina u klasi 785 ccm bio prvak Jugoslavije i u brzinskim i brdskim utrkama te treći u reli utrkama, a potom se prebacio u klasu 1000 ccm, u kojoj je također bio prvak države brzinski. Nanizao je 12 naslova prvaka.
Vozio je i formula Super VW za reprezentaciju Jugoslavije na Europskom prvenstvu.
Jedan je od osnivača AMK Dinamo, kojem je ostao vjeran do kraja vozačke karijere.
Bio je prvi državni prvak popularne Nacionalne klase, ubrzo je prešao za volan Abartha 1000 TCR, s kojim je također postao državni prvak.
Dolaskom formule super VW na nase staze, sa svojom Lolom opet je osvojio naslov državnog prvaka.
Nakon pauze od 15-ak godina, osvojio je Kup veterana s Peugeotom 106 rally. Sljedećih nekoliko godina s nejakim autom ostavlja dubok trag u hrvatskom automobilizmu.
U intervjuu za Novi list 2012. je ispričao:
- Otac bi svakog dana dolazio službenim mercedesom kući na ručak, a onda bi, nakon ručka, sat vremena odspavao. E, tih je sat vremena automobil bio samo moj! Ključevi su ostajali unutra, pa sam ja već s 13 godina počeo bježati u lude vožnje po Cmroku. Bio sam glavni akter tada aktualne zagrebačke priče o fantomskim jurnjavama sivog mercedesa zagrebačkim Cmrokom - bez šofera! Bila su to posve drugačija vremena, kad je u Zagrebu bilo svega stotinjak automobila. A krajem 60-ih krenule su prve utrke, recimo i jedna na Trsatu, u fićeku mame Nade.
Veco je bio sin najuspješnijeg zagrebačkog gradonačelnika Većeslava Holjevca, u čijem 11-godišnjem mandatu je Zagreb proširio i južno od Save. I vozač koji je imao povlasticu i čast da vozi utrke ulicom koja nosi ime njegova oca...