Eto, napokon smo financijski toliko snažni da možemo pomoći klubu poput Hajduka, kazao je Josip Stojanović Jolly, vlasnik tvrtke Jolly Autoline, novog Hajdukova sponzora. Sudjelovao je Jolly i u prvoj privatizaciji Hajduka.
- Rezultat je to pijanstva s Kerumom, nagovorio me, no nije to bio pravi model. Skupili smo tad preko 80 milijuna kuna, ali je brzo potrošen i taj novac, a klub se dodatno zadužio bez previše kontrole - rekao je Stojanović te otkrio da ima još planova vezanih uz Hajduk:
- Nismo još razgovarali o detaljima, ali zašto, recimo, ne bismo ponudili jedan Smart na nagradnu igru u kojoj će sudjelovati svi članovi ili pretplatnici Hajduka? Zašto ne bi netko od jakih poduzetnika iz Dalmacije otkupio, recimo, Vlašića, financirao ga da ne ode iz Hajduka na brzinu, kao što se u prošlosti događalo?
- Hijene koje lešinare oko klubova u potrazi za mladim igračima ne zanima ni klub, ni igrač, nego samo profit. A ima nas koji volimo klub i želimo pomoći. Puno je modela, samo ih treba dogovoriti - kazao je Stojanović.
Ugovor o suradnji potpisan je na dvije godine, Hajduk dobiva na korištenje šest automobila koji će nositi prepoznatljiv logo: "Samo Hajduk i Mercedes žive vječno", a klub će biti uključen i u promociju novih vozila svog novog sponzora.