Hajduk je danas produžio ugovor s tehničkim sponzorom Macronom na još tri sezone, ali pod bitno boljim uvjetima nego do sada. Suradnja s renomiranom talijanskom tvrtkom potrajat će do kraja sezone 2019/20.
- Iznimna čast i zadovoljstvo nam je produžiti ugovor s našim partnerom Macronom. Sretan sam i ponosan što imamo tako dobre partnere, s kojima smo dobro surađivali u prošlosti, a kako je Macron tvrtka koja raste, koja dobiva sve veći značaj, tako da se nadamo dobroj suradnji i u budućnosti - kazao je predsjednik Hajduka Ivan Kos i dodao kako je klub u pregovorima s nekoliko tvrtki koje bi postale generalni sponzor kluba.
Direktor Hajdukovog marketinga Aljoša Bašić otkrio je kako je Hajduk dobio 40% bolje uvjete u odnosu na prošlu sezonu.
- Macron se pokazao kao jako dobar igrač, koji nam je ponudio ugovor vrijedan klubova Lige prvaka, pri čemu su izbacili iz igre neke velike svjetske brendove - kazao je Bašić, no nije bio spreman izravno potvrditi kako je riječ o Adidasu.
- Kao i svaki put, u ovu priču uključili su se najveći svjetski brandovi, pa i Adidas. Mi zaista u tom procesu sagledavamo sve, kako financijski tako i dizajnerski. Macron je u finalu pobijedio jedan od najvećih svjetskih brandova, među ostalim i zato što poslovnu politiku gradi prema kvaliteti usluge. Zato dobivaju i sve više klubova u svoj portfelj. Željeli smo da Hajduk ima jedinstveni dres, a to veliki brandovi, nisu u mogućnosti ispuniti.
Predsjednik uprave Macrona Gianluca Pavanello otkrio je zašto im je Hajduk posebno važan partner.
- Na poslovnom putu u Australiji pitao sam kolege koji im je najvažniji klub koji sponzoriramo, a oni su me iznenadili kazavši - Hajduk, pa Crystal Palace. Ne Napoli, ne Aston Villa, ne neki drugi klub, nego baš Hajduk. Tamo živi velika hrvatska dijaspora, puno ljudi u svijetu navija za Hajduk i zato nam je ovo jako važno. Diljem svijeta surađujemo s 45 klubova, ali od svih klubova, Hajduk predstavlja nešto drugačije, nešto posebno. Ovo je zemlja u kojoj želimo rast, a partnerstvo s Hajdukom je garancija za to.
Brand menadžer Macrona Francesco Martinelli istaknuo je posebnu prednost, a to je da će Hajduk svake godine dobivati novu garnituru dresova, koji će biti posebno za njih izrađeni.
- Svake godine ćemo izbacivati novu kolekciju, jedinstvenu za klub, u suradnji s ljudima iz kluba. Ne manje važno, mi ne proizvodimo 'replike' za navijače, nego navijači mogu u fan shopovima kupiti isti dres kakav igrači nose na terenu. Naš cilj je povećanje prodaje proizvoda Hajduka, te da se u budućnosti organiziraju prijateljski susreti s klubovima kojima smo sponzori.