Sutra započinje četvrti, ključni krug za preoblikovanje Košarkaškog kluba Split, u kojem dionice mogu kupiti svi zainteresirani. Tim su povodom s Gripa pozvali sve prijatelje košarke da se uključe u proces i kupnjom barem jedne dionice pomognu klubu.
- Sutra krećemo na put za koji znamo gdje vodi, ali ne znamo kako može završiti. No ako damo svi sve od sebe, uvjeren sam da će završiti pozitivno za sve nas. Nakon proteka slijedeća tri tjedna sve će se znati, sve će maske pasti, svi koji se kunu u ljubav prema ovome klubu imat će tu svoju ljubav priliku dokazati kupnjom dionica - kazao je predsjednik Splita Ilija Naletilić, koji je dodao kako se plaši ishoda procesa preoblikovanja.
- Plašim se jer me iskustvo naučilo na oprez, ali ne bih bio ovdje da nisam optimist i da ne vjerujem u uspjeh. I nemojmo se zanositi da će doći netko sa strane i kupiti ovaj klub, ljubav se ne može kupiti, to će biti i ostati klub građana Splita, Dalmacije i cijele Hrvatske.
Sportski direktor Nikola Vujčić najavio je kako će se i sam uključiti u proces preoblikovanja, premda nije još uvijek siguran u kojem obliku, zbog toga jer je vlasnik Akademije, koja radi u sastavu kluba.
- Još se moram posavjetovati s odvjetnicima, no bez obzira, ako ja ne smijem kupiti dionice, kupit će ih članovi moje obitelji. Naravno u jednom umjerenom broju. Ovo je ipak najveći hrvatski sportski brend, svakako najpoznatiji u cijelom svijetu i red je da mu omogućimo nastavak života - kazao je Vujčić.
Kako bi pomogli cijeli proces čelnici kluba dogovorili su s Hypo bankom da osim u svim njihovim poslovnicama, svi ljubitelji košarke dionice Splita mogu kupiti i na Gripama, u 'žutom salonu'.
- Važno je napomenuti da građani ponesu osobni identifikacijsku iskaznicu i broj računa iz bilo koje hrvatske banke, kao i da su u splitskim poslovnicama otvoreni posebni šalteri kako se ne bi bespotrebno čekalo - rekao je regionalni menadžer Hypo banke Martin Prcela.
KK Split se potrudio te će kao i Hajduk izdati posebno izrađenu povelju za prve dioničare, koju će svi koji to žele moći izvjesiti na zid kao uspomenu.
Inače, Split je dobio i veliko međunarodno priznanje za projekt ''Pipi'' na SPORTO INTERNATIONAL konferenciji o marketingu i sponzorstvima u sportu, održanom 26. i 27. 11.2012. u Portorožu. Projekt je prijavila tvrtka Damacijavino.
- Prijavili smo ovaj projekt na Sporto natjecanje, želeći se nekako odužiti prijateljima iz KK Split, koji su svojom odlukom da nas besplatno reklamiraju bili veliki pokretač pozitivnih promjena koje će, vjerujem imati dalekosežne i vrlo pozitivne odjeke na budućnost ove tvornice i njenih djelatnika. Ovo neočekivano, ali iznimno važno međunarodno priznanje, jedan je od najsvježijih dokaza toga.
- Bajka o Pipi i košarkaškom klubu Split, doživjela je da bude i internacionalno prepoznata. No, vjerujem kako će ona doživjeti još mnoga uprizorenja, koja će na kraju dovesti do toga da Dalmacijavino ponovno bude gospodarski gigant Dalmacije, a već je na tom putu, te da će moj najdraži klub, košarkaški klub Split, ili kako ja volim reći Jugoplastika, ponovno dosegnuti vrhove Europe - kazao je direktor marketinga Splita Damir Skelin.