Više od 6000 zaposlenika iz nešto više od 380 tvrki iz cijele Hrvatske okupilo se jučer na Zagrebačkom velesajmu na četvrtom Magenta 1 B2B Runu.
Najuspješnija ekipa u kategoriji malih poduzeća bila je ona tvrtke SelectBox Tim 360 d.o.o, dok je u kategoriji srednjih poduzeća prvo mjesto pripalo ekipi Decathlon Zagreb d.o.o. U kategoriji velikih poduzeća najuspješnija je bila ekipa Zagrebački holding d.o.o. - Podružnica Čistoća.
U pojedinačnoj konkurenciji prvi su do cilja stigli Mirjana Šimek Bilić iz ekipe Plavi tim d.o.o. te Nikola Mikulić iz ekipe Decathlon Zagreb d.o.o. Nagradu za najkreativniji tim osvojili su trkači iz Degordian d.o.o., dok je nagrada za NajFIT kompaniju pripala ekipi iz Manning Croatia d.o.o. u kategoriji malih poduzeća, Johnson & Johnson S.E. d.o.o. u kategoriji srednih te KING ICT d.o.o. u kategoriji velikih poduzeća.
Proteklih godina, MAGENTA 1 B2B RUN pozicionirao se kao neizostavno događanje za brojne hrvatske kompanije i poslodavce jer kroz jedinstven spoj sporta i neformalnog druženja služi i kao učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje na usvajanje zdravih životnih navika. Na pet kilometara trkačke staze Zagrebačkog velesajma sudionici su imali priliku uživati u sportskom nadmetanju s kolegama iz svojih i drugih kompanija, a potom i u posebno pripremljenoj zabavi priređenoj za sve trkače.
- Neizmjerno smo ponosni što nas se toliko okupilo i što ponovno rušimo rekorde. Drago nam je vidjeti da hrvatske kompanije vide ovu utrku kao vrijedno i jedinstveno događanje za svoje zaposlenike, a želja nam je nastaviti poticati i razvijati sportski duh među poslovnim sektorom, jer smo uvjereni da osim što jačamo svijest o zdravim životnim navikama, potičemo tvrtke da razvijaju jači timski duh unutar svojih timova - izjavio je Jurica Barać, organizator MAGENTA 1 B2B RUN utrke.