Nakon što je Luka Modrić prekinuo desetogodišnju dominaciju Lea Messija i Cristiana Ronalda i osvojio Zlatnu loptu, Nike je izbacio posebno izdanje kopački u čast hrvatskog kapetana.
Kopačke su nazvane 'Golden Touch Mercurial 360', izrađene su u srebrnoj boji, a krasit će ih zlatno slovo M u čast Modriću. Novim kopačkama je Nike povećao svoju prodaju, a profitirat će od svega i hrvatski kapetan kojemu bi trebalo pripasti oko 800 tisuća eura (gotovo šest milijuna kuna), piše El Confidencial.
Nike je Modrićev sponzor gotovo od samih njegovih početaka. Suradnju su započeli još dok je Luka bio igrač Dinama, a ove godine je ona doživjela svoj vrhunac. Luka je pokupio sve individualne nagrade, bio je najbolji igrač Svjetskog prvenstva, osvojio priznanja Uefe i Fife, a sve je zaključio osvajanjem Zlatne lopte.
Luka je nakon Cristiana Ronalda Nikeu ponovno donio Zlatnu loptu i tako ih izdignuo ispred najvećeg konkurenta Adidasa koji sponzorira Lea Messija.