To je to što me zanima!

VIDEO Mlada nada izletjela sa staze u šumu na prvom brzincu

Izgledalo je to poprilično nezgodno, ali Finac Kale Rovanperä, vodeći u ukupnom poretku, izvukao se bez ozljeda nakon nesreće. Organizatori će izvući njihovo vozilo iz šume
Vidi originalni članak

Možete misliti da će Kale biti pod pritiskom, ali imam osjećaj da će biti hladan i smiren. On to može izdržati, dobro se snalazi u teškim situacijama, najavio je prije utrke šef Toyote Jari-Matti Latvala kako će sve dobro proći za mladog Finca.

VOZI U HRVATSKOJ Čudesni Finac vodeći u ukupnom poretku: Prvi put sjeo za volan s 8 godina, s 20 vodeći u poretku

No, trenutno vodeći u ukupnom poretku Finac Kale Rovanperä izgubio je kontrolu nad vozilom te sletio u šumu već na prvom brzinskom ispitu Rude - Plešivica i izletio u šumu. Izgledalo je to veoma opasno, a okupljeni su odmah pohitali u pomoć. No, ubrzo su vidjeli kako vozač i njegov suvozač Jonne Halttunen izlaze kroz suvozačka vrata bez ozljeda.

Opasan je to zavoj jer su neki mnogo iskusniji vozači kasnije zaplesali u istom, ali nisu izletjeli. Od šest hrvatskih posada, koje su prijavljene za klasu Rally4 vozila s prednjim pogonom, Viliam Prodan je bio najbolji na prvom brzinskom ispitu na Croatia Rallyju. Od 64 posade Prodan je na 49. mjestu sa 1:06.7 minutom zaostatka za vodećim Thierryem Neuvilleom

Na službenom je kanalu WRC objavio i snimke izlijetanja, a sve možete pogledati OVDJE.

WRC CROATIA Viliam Prodan: 'S 19 sam ostavio nogomet i počeo voziti rally'

Mateo Butorac je 51. (+1:10.4), na 54. mjestu je Krešimir Ravenščak (+1:17.6), Željko Magličić je 58. (+1:26.5), Martin Ravenščak mjesto niže (+1:38.1), dok je Ivica Siladić na 62. poziciji (+1:42.1) Prvi brzinski ispit Rude - Plešivica bio je dugačak 6,94 kilometara, a drugi brzinac Kostanjevac - Petruš Vrh dužine je 23.76 km.

U prijepodnevnom dijelu programa na rasporedu su četiri brzinska ispita te još četiri u poslijepodnevnom programu.

Idi na 24sata

Komentari 40

  • klanac 23.04.2021.

    Upoznat će te vi hrvatske ceste i cestarske muljatore. Završni sloj asfalta bi trebao biti hrapav i od žala vulkanskog porijekla... ali nema majci to je vapnenac koji je 10 puta jeftiniji, naravno i 10 puta mekši, pa se sjaji kao ogledalo, ne drži kume ma koje gume vi stavili. Niti po suhom, a kad padne 10 kapi kiše onda je to katastrofa, više klizalište ,nego cesta. Između ostalog to i je edan od glavnih razloga zašto imao najveću smrtnost na cestama u EU. 

  • BBB1_1 23.04.2021.

    Kad nezna vozit

  • Smnkvc 23.04.2021.

    Drva su već spremna sastrane za poplašit. Ocito ih je trka malo stopirala.

Komentiraj...
Vidi sve komentare