Stručnjacima za odnose s javnošću i marketing diljem svijeta 'sline cure' za Paulom, sad već legendarnom hobotnicom iz oberhauzenskog akvarija Sea Lifea. Ipak ne radi se o gurmanskim nego o financijskim apetitima. Američka televizijska kuća CNN u svom je prilogu dokazala da se trenutačni mekuščev publicitet može unosno unovčiti u oglašivačkoj industriji.
- Stopostotni prognozerski učinak koji je Paul ostvario tijekom Svjetskog prvenstva fantastična je stvar. Umirovljenje je stoga ispravna odluka. Imidž bi smjesta okopnio s prvim promašajem - rekao je američki PR-guru Max Clifford dodavši:
- Paul je bio vijest dana diljem cijelog svijeta. Njegov profitni potencijal stoga bih procijenio na svotu između dva i tri milijuna funti. Njegovo pojavljivanje u reklami definitivno bi izmamilo osmijeh na svačije lice. Da, mislim da govorimo o prvoj hobotnici vrijednoj par milijuna.
Otegotna je okolnost u cijeloj priči da Paul, rođen u Engleskoj prije 2.5 godine, ima pred sobom tek šest preostalih mjeseci života s obzirom na prosječni životni vijek osmokrakih mekušaca. S poslom bi stoga trebalo požuriti.
- Malo je vremena, ali je puno opcija. Recimo da bi dobar oglas mogao biti natjecanje dva konkurentna branda, poput Coca Cole i Pepsija. Paul bi izabrao svog favorita. Mogao bi se također iskoristiti u promociji industrije videoigrica ili reklamirati servis koji istražuje tržište. Mogao bi jednostavno biti samo ikona, reklamirajući kompanije poput, primjerice, Octopus Travela - izjavila je Allyson Stewart-Allen, direktorica londonske kompanije International Marketing Partners.
Oberhauzenski morski zoološki vrt mogao bi tako u danima koji dolaze dobro zaraditi odluči li se na prodaju svog najdragocjenijeg eksponata. Ponuđača će sigurno biti...