Endorphin Magine prošle je godine postao novi partner HNS-a za medijska i televizijska prava za sve utakmice HNL-a koje će se plasirati na tržište s više od 300 milijuna ljudi, piše na službenim stranicama HNS-a.
POGLEDAJTE VIDEO: Hrvatska U-21 na startu kvalifikacija
- Ovo je iznimno uzbudljivo vrijeme za hrvatski nogomet. Ulazimo na nove teritorije i sada možemo prenositi utakmice međunarodno za 300 milijuna novih navijača, što će pridonijeti snažnom rastu popularnosti ove Top-20 Uefine lige. Oduševljeni smo partnerstvom s PT Global Media Visual, tržišnim liderom. To potvrđuje nedavne uspjehe reprezentacije i klubova te da je hrvatski nogomet uzbudljiva vrijednost. Hrvatski nogometni savez oduševljen je širenjem na ove nove teritorije i u potpunosti podržava nove dionike. Rastuća međunarodna vidljivost hrvatskog nogometa će dodatno promovirati klubove i igrače na ovim tržištima - izjavio je izvršni direktor Endorphin Maginea David Johnson.
Endorphin Magine potpisao je ugovor s indonezijskom kućom PT Global Media Visual (Mola TV) koja je kupila TV prava za teritorije Indonezije, Malezije, Singapura i Italije od sezone 2022./23. do 2025. godine.
Potpisivanje ovog ugovora je prvi korak u širenju distribucije hrvatske lige diljem svijeta, a isti stupa na snagu od ljeta 2022. godine.
- Raduje nas vijest o ovom dogovoru jer se njime potvrđuje međunarodna privlačnost naše Prve lige. Sigurni smo da će gledatelji Mole TV uživati u gledanju hrvatskog nogometa jer Prva liga nikada nije bila zanimljivija, neizvjesnija i uzbudljivija. Ovaj dogovor pokazuje da smo u Endorphin Magineu odabrali odličnog partnera koji će nam pomoći u razvoju i promociji hrvatskog nogometa diljem svijeta - izjavio je predsjednik Hrvatskog nogometnog saveza, Marijan Kustić.