Hajduk bi od sljedeće sezone mogao promijeniti tehničkog sponzora i prikloniti se brojnoj obitelji sportskih klubova i reprezentacija koje oprema prestižna njemačka marka Adidas. Hajduk je već pet godina u suradnji s talijanskim Macronom, a ta se suradnja pokazala više nego uspješnom, no u igru se odlučio uključiti i njemački Adidas koji planira širenje na hrvatsko tržište.
Ukoliko se to dogodi, nakon što su prije pokrenuli i suradnju s Dinamom, logično je za očekivati kako će sljedeća meta Adidasu biti i hrvatska nogometna reprezentacija, koja je, nakon prošlogodišnjeg osvajanja svjetskog srebra, zasigurno sjajna opcija suradnja za Nijemce.
Hajduk je već bio u pregovorima s Adidasom, no presudila je želja splitskog kluba da svake dvije sezone na tržište izbacuje personalizirani dres posebno izrađen isključivo za njih. Tako smo u prošlosti imali prilike na nogometaškima Hajduka gledati maskirni sivi dres, crni s imenima navijača (koji su podržali projekt otkupa dionica), a od ove sezone je promoviran i dres boje lavande, po uzoru na jedan od prvih dresova u povijesti kluba.
Macron je manja tvrtka i kao takva može Hajduku pružiti te mogućnosti, no Adidasova veličina nudi širu paletu proizvoda i širenje na različita tržišta.
Pregovori bi trebali biti zaključeni tijekom kolovoza, a bez obzira kako završili, ugovor s Macronom veže Hajduk za njih do kraja sezone, a eventualna promjena će se dogoditi tek u sezoni 2020./2021.
Podsjetimo, Hajduk je prvi ugovor s Macronom potpisao 2013. godine, a vrijednost mu je bila 3 milijuna kuna. Kako su tada naveli iz Hajduka, izabrali su talijansku tvrtku upravo iz razloga da bi uvijek mogli sami birati i dizajnirati svoj dres i kako bi mogli kontrolirati njegovu prodaju koja je tada bila dogovorena na tržište bivše države, potvrdio je tada Hajdukov predsjednik Marin Brbić.