Godinama su u Hajduku radili na strategiji kluba, dokumentu koji su ovaj petak od podneva predstavili javnosti, između ostalih, članovi uprave Lukša Jakobušić i Ivan Matana u kinodvorani na Poljudu. Strategija je nekoliko puta vraćena na doradu, a klub ju je objavio godinu dana nakon što je Jakobušić postao predsjednik.
Bivši plivač Gordan Kožulj, danas zaposlenik tvrtke Deloitte koja surađuje s Hajdukom, govorio je kako Hajduk s trenutačnog 141. mjesta Uefine ljestvice želi doći na poziciju između 100. i 80. mjesta do 2027. godine, a za to treba ostvariti, uz poslovnu i financijsku izvedbu, i specifične sportske ciljeve.
Prije svega, od kluba se očekuje iskorak u sportskim rezultatima 2021.-2027., odnosno barem dva naslova prvaka Hrvatske uz druga mjesta u sezonama u kojima to ne bude te jedan naslov pobjednika Kupa.
Na europskoj sceni, u klubu žele dvaput igrati kvalifikacije Lige prvaka i Europske lige, jednom igrati grupnu fazu Lige prvaka, jednom igrati u grupi Europske lige, triput igrati u grupi Konferencijske lige te jednom igrati šesnaestinu i jednom osminu finala.
Prosječna dob prve momčadi kluba treba biti između 24 i 26 godina (trenutačno je 25,1) uz unaprjeđenje parametara stabilnosti poput prosjeka godina koje igrači provedu u prvoj momčadi navedenog kluba. Također, svake godine iz juniorske momčadi žele iz juniorske momčadi promovirati dvojicu mladih igrača.
- Imamo dva cilja, kontinuirano se boriti za naslov u svim domaćim natjecanjima i razvijati mlade igrače do 23. godine. Jedan od glavnih ciljeva je biti održiv. Mladi igrači većom minutažom dižu svoju vrijednost. Kada gledamo stil igre, imamo tradiciju i moderne trendove. Kako bi adaptirali stil tradiciji tj. kulturi i mentalitetu ovog područja koji je okarakteriziran kao nestrpljiv i agresivan, ali pošten, Hajduk nikada ne smije dopustiti protivniku dominaciju, pogotovo na Poljudu. Ideja nam je da nađemo klub-partner u koji ćemo poslati naše igrače i naše trenere, a neće igrati u istom rangu kao naša prva momčad - rekao je pomoćnik sportskog direktora Andro Fistonić.
Kožulj je govorio i o unaprjeđenju rada Akademije Luka Kaliterna.
- Moramo imati stručne kadrove koji mogu izbrusiti talent. Svaka tvrtka koja nema prodaju neće opstati na tržištu. U nogometu je to skautska služba. Kada smo 2016. godine došli, vidjeli smo da Hajduk ima 40 vanjskih skauta. Samo njih trojica napravili su izvještaj na kraju godine. Danas klub ima jasne konture napredne organizacije - rekao je.
Definirao je tri ključne inicijative za ostvarenje sportskih ciljeva: izgradnju nogometnog kampa koji bi uključivao terene i prateće objekte, poboljšanje u segmentu prodaje i marketinga jer 68 posto prihoda ovisi o prodaji igrača te nadogradnju i sistematizaciju poslova.