Stvari su se pokrenule što se tiče stadiona u Zagrebu, a kreće se s - Kranjčevićevom. Plan obnove predstavio je gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević.
- Radovi bi trebali početi u proljeće sljedeće godine, to je sigurna stvar. U tom smislu treba još izraditi glavni i izvedbeni projekt. Osigurali smo novac u proračunu, nadamo se sufinanciranju od strane Uefe, ali ovo definitivno ide. Nadam se da će mnogima biti lijep i dobro došao jer je bitan korak za unaprjeđenje sportske infrastrukture u gradu. Trebao bi biti gotov do proljeća 2025. godine - započeo je Tomašević.
POGLEDAJTE VIDEO: Tomašević predstavlja plan za obnovu Kranjčevićeve
Na fotografiji iza njega vidio se i plan kako bi to trebalo izgledati. Bit će to 'zeleni' stadion koji će imati mnogo samoodrživih komponenata, a na južnoj bi tribini trebao biti i veliki 'zeleni' zid koji će zalijevati žardinjere s biljkama kišnicom s krova.
- Zemljište je u vlasništvu grada, rješavali smo imovinsko pravne odnose i trebali bi biti provedeni kao potpuni vlasnik do kraja mjeseca. Radi se o rekonstrukciji. Radi se o proširenju kapaciteta na 12.000 sjedećih mjesta, potpuno natkriven stadion koji će biti moderniziran - rekao je Tomašević pa se osvrnuo na Maksimir:
- Kad proširimo kapacitete stadiona, zadovoljavati će 4. kategoriju Uefe pa će se tu moći odigravati utakmice Lige prvaka, kao i one reprezentacije za neke manje utakmice. Plan je da se na njega preseli i NK Dinamo kako bi za to vrijeme mogli srušiti Maksimir i izgraditi novi stadion na njegovom mjestu. Već neko vrijeme razgovaramo s Dinamom i Vladom, a u fazi su završni razgovori.
Problem bi mogao biti i parking u centru grada, ali za to postoje druga rješenja. U planu je izgradnja igrališta s istočne strane stadiona, a to će se koristiti i kao parkirna mjesta od 7 do 16 i od ponoći do sedam sati, dok će od 16 do 24 služiti kao sportsko igralište
- Kakav će točno biti režim parkinga, to ćemo sve razraditi u daljnjim studijama. Svjesni smo da će, dok su utakmice, tu biti nešto više automobila. Ali stadion je u centru grada i jako dobro povezan javnim prijevozom te ćemo poticati korištenje istog za navijače i gledatelje kad dolaze na stadion. Ti pritisci se događaju radnim danom navečer ako se radi o međunarodnim utakmicama, ako se radi o ligaškim utakmicama to je vikendom popodne. Razgovarali smo s HŽ-om i dogovorili realizaciju tri željezničke stanice na potezu sjever-jug, ne samo zapad-istok. Jedna od njih bit će na Vukovarskoj - objasnio je Tomašević.
Uskoro kreću veliki dani obnove sportske infrastrukture u gradu Zagrebu.
- Uz maksimirski stadion koji je posebna priča, ovo je jedan od tri najvažnija projekta za sportsku infrastrukturu jer krećemo i u rekonstrukciju Doma Sportova koja će koštati 20 milijuna eura, a to nažalost ne možemo prijaviti u fond solidarnosti Europske unije. Tu je i bazen u Španskom, na zapadu nema nijednog bazena i tu nepravdu želimo ispraviti, a 20 milijune eura vrijedan projekt prijavljen je za sredstva iz EU fondova