Pobjednik utrke za VN Japana je Valtteri Bottas u Mercedesu! Drugo mjesto pripalo je Sebastianu Vettelu u Ferrariju, a treće mjesto je osvojio Lewis Hamilton u drugom Mercedesu.
Alex Albon je došao do četvrte pozicije u Red Bullu, a Carlos Sainz je odličnom vožnjom došao do petog mjesta i puno bodova za McLaren. Charles Leclerc je u drugom Ferrariju došao do šeste pozicije nakon lošeg starta, Daniel Ricciardo u Renaultu je završio sedmi, a Pierre Gasly u Toro Rossu osmi. Krug desetorice zatvaraju Nico Hulkenberg u Renaultu i Lance Stroll u Racing Pointu.
Tijek utrke:
Start utrke je prošao jako loše za dva Ferrarija jer su ‘zaspala’ te je Vettel odmah izgubio poziciju od Valtterija Bottasa. Uspio je zatvoriti Hamiltona za drugu poziciju, ali je iza njega došlo do kontakta između Leclerca i Verstappena. Max je išao s vanjske strane u drugi zavoj, a Charles je malo ‘izgubio’ bolid te se Nizozemac izvrtio i završio na začelju poretka.
Leclerc je imao oštećenja na bolidu, ali je prvotno odbijao u bokseve na promjenu prednjeg krila. Nakon dva kruga je ipak otišao te je izašao iza svih na začelju. U međuvremenu je kontrola utrke javila kako nema potrebe za istragom u incidentu Leclerc-Verstappen, ali je nekoliko krugova kasnije ipak napisano da je pod istragom. Kako bi stvari bile još lošije za Ferrari, Vettel je bio pod istragom zbog krivog starta.
Carlos Sainz je u međuvremenu držao odlično četvrto mjesto, ali je bio pod napadom Alexa Albona. Prije nekoliko krugova su incident imali i Albon i Norris te je vozač McLarena izvukao ‘deblji kraj’ pa je otišao u bokseve na promjenu krila i guma. Dva Renaulta su držala odlične pozicije – Hulkenberg i Ricciardo su bili osmi i deveti u poretku.
Verstappen odustao u 15. krugu
U 15. krugu su u Red Bullu odlučili povući Maxa Verstappena iz utrke jer je imao velikih oštećenja na podnici bolida. Krug kasnije je Ferrari odlučio povući Vettela u bokseve jer je jako puno vremena gubio na starom setu softa. Iz Mercedesa su pokrivali s Bottasom krug kasnije, ali je bilo zanimljivo vidjeti da je Vettel izašao na još jedan set softa, a Bottas na medium. Ipak, i iz Mercedesa su mu javili da su on i Vettel na dva prolaska kroz bokseve, dok je Hamilton na jednom prolasku.
Hamilton je u 22. krugu otišao na promjenu guma te se vratio na mediumu iza Vettela na treće mjesto. Jedini koji do tada nisu bili u boksevima su Sainz, Kvjat i Ricciardo. Lando Norris je krenuo gubiti pozicije od Strolla, Hulkenberga i Pereza pa su ga odlučili povući u bokseve na promjenu guma. Charles Leclerc je u 27. krugu otišao na drugu promjenu guma te se vratio na 12. mjesto.
U međuvremenu je Hamilton nizao odlične krugove i smanjio zaostatak u odnosu na Vettela na samo par sekundi, a iz Ferrarija su u 32. krugu povukli Vettela drugi put u bokseve – na medium. Iz Mercedesa su govorili Lewisu kako mora još malo ubrzati da bi izašao ispred Vettela nakon prolaska kroz bokseve – razmak između Hamiltona i Vettela je bio 20.5 sekundi, a prolazak kroz bokseve je 22 sekunde. Ipak, nakon dva kruga je Vettel uspio ‘skinuti’ dvije sekunde pa nije bilo trenutne opasnosti za Vettela.
Bottas je na kraju 36. kruga otišao po novi set soft guma u bokseve te se vratio na drugo mjesto. Albon je krug prije njega otišao na promjenu guma te se vratio na četvrto mjesto ispred Carlosa Sainza koji vozi odličnu utrku. Čuli smo i zanimljivu komunikaciju između Bottasa i njegovog inženjera – inženjer mu je rekao da će Lewis još jednom u bokseve, ali je Finac bio malo skeptičan pa je ponovio pitanje. Njegov inženjer ga je umirio i potvrdio da će Lewis sigurno u bokseve – u tom trenutku je bilo još samo desetak krugova pa je postojala mogućnost da Lewis ostane na stazi do kraja utrke.
Ipak, 10 krugova prije kraja u bokseve ulazi Hamilton kako bi dobio nove soft gume i krenuo u ‘lov’ na Sebastiana Vettela i drugo mjesto u utrci. Odmah je krenuo nizati brze krugove te se nakon samo par krugova sasvim približio za napad.
U 47. krugu je Leclerc išao još jednom u bokseve jer su gume bile previše istrošene da bi mogao završiti utrku. Osim toga, pokušat će napraviti najbrži krug i zaraditi još jedan bod. U istom krugu je Hamilton stigao Vettela i došao u DRS zonu, ali prvi puta nije uspio proći. Vettel i Hamilton su naišli na promet te je Lewis zbog toga došao u veliku priliku na startno-ciljnoj ravnini, ali se Vettel uz pomoć DRS-a obranio. Na ulasku u posljednji krug je Hamilton opet imao zavjetrinu i DRS, ali se Vettel uz brzinu Ferrarija na pravcu obranio. U ostatku kruga nije uspio prijeći Vettela te se morao zadovoljiti s trećim mjestom. U zadnjem krugu je Perez izletio u prvom zavoju, ali bez posljedica.
Mercedes je prvim i trećim mjestom potvrdio šesti konstruktorski naslov prvaka zaredom.