Iskreno, mislim da će to biti najveća tehnološka revolucija u povijesti Formule 1, odgovorio je glavni inženjer McLarena Paddy Lowe na pitanje što misli o pravilima za novu sezonu.
- Sve je potpuno novo. Prednja i stražnja krilca, karoserija i stabilizatori. Toliko noviteta u samo jednoj sezoni još nikad nismo imali - dodao je britanski stručnjak.
Nova pravila vozačima bi ponajprije trebala olakšati pretjecanje i podići kvalitetu utrka. Najviše zanimanja izazvao je novi sustav za regeneraciju energije koja se oslobađa tijekom kočenja, tzv. sustav KERS.
- U vezi toga svi još učimo. KERS je veliki novitet za sve momčadi i nezgode poput onih u Red Bullu te BMW-u nisu iznenađujuće. Sustav je definitivno dobra stvar, ali trebat će vremena da ga shvatimo do kraja i počnemo upotrebljavati na pravi način - smatra Lowe.
KERS: POŽAR I STRUJNI UDARI
Sustav za obnovu kinetičke energije koja se oslobađa tijekom kočenja sasvim je nova tehnologija. Pojedine momčadi još tapkaju u mraku. Red Bull je zbog kvara komponente i požara evakuirao tvornicu, a jedan mehaničar BMW-a doživio je strujni udar.
GUME
Nakon više od deset godina u Formulu 1 se vraćaju bezprofilne gume, tzv. slicksi. Prema izračunima bridgestoneovih inženjera, kontakt bolida s asfaltom bit će povećan za 18 posto.
PREDNJA KRILCA
U odnosu na prethodne sezone, nova prednja krilca bit će puno šira. Vozači će ih tijekom vožnje moći pomicati, što će znatno olakšati pretjecanje i učiniti utrke zanimljivijima.
STABILIZATOR
U novom izdanju bit će duži. To će smanjiti turbulencije i protivniku olakšati pretjecanje.
DODATNA KRILCA
U novoj sezoni su zabranjeni ekstravagantni spojleri sa strane i na dovodima za zrak.
STRAŽNJA KRILCA
Prema novim pravilima, bit će znatno viša i uža, što će također omogućiti lakše pretjecanje tijekom utrke.