Grb na prsima uvijek je veći od imena na leđima? Istina, ne može i ne smije biti drukčije jer igrači prolaze, a klubovi ostaju, ali... Tu i tamo se rodi sportaš koji (barem u nekom segmentu) može okrenuti priču naglavačke, bilo u pozitivnom ili negativnom smislu.
Juventus je jedan od najvećih klubova na svijetu. Rat sa navijačima i neosvajanje Lige prvaka otvorene su torinske nogometne rane, ali talijanske se titule samo nižu, Juventus je sređen, stabilan, bogat i uspješan.
I u jednoj tako velikoj i besprijekorno sređenoj instituciji učinak pojedinca može biti fascinantno jak. Ako je pojedinac o kojem govorimo: Cristiano Ronaldo (34).
U doba kad je audio-vizualno predstavljanje nerijetko važnije od samog sadržaja ključno je imati pravi - brand (*sjećate se da smo se vrha HNS-a naslušali te engleske riječi u samo-opisivanju, na uši nam je izlazila).
Cristiano je jedan od najboljih nogometaša svih vremena, najbolji igrač Juventusa i Serie A, ali i možda najveći sportski brend planete.
Pa je Juventus otkad je u svoje bijelo-crne boje obukao briljantnog Portugalca svoj godišnji profit povećao za 58 milijuna eura, a broj svojih navijača diljem planete povećao za još 40 milijuna!
Instagram profil torinskog kluba naočigled je rastao pa se mjesecima vrti na oko 32 milijuna pratitelja, piše Gazzetta dello Sport.
Jeep je sam ponudio veći i daleko lukrativniji sponzorski ugovor ne "samo" jer Cristiano nosi dres sa njihovom reklamom nego je pristao i biti akter u njihovim promotivnim spotovima.
Cristiano Ronaldo sam približava Juventusa najvećim svjetskim nogometnim brendovima, madridskome Realu, Barci i Man Unitedu!