U Maksimiru smo danas svjedočili dvostrukoj "pressici", poslije Sergeja Jakirovića i Arijana Ademija, medijima se obratio Sanjin Španović, predstojnik ureda predsjednika Velimira Zajeca. I tu je bilo jako zanimljivo, pričalo se o Dinamovom travnjaku, novim čitačima na kentaurima, prodaji ulaznica za Istru, godišnjim ulaznicama za navijače, novoj Dinamovoj reviji..., pa idemo redom.
Za početak, Dinamo će tijekom dana riješiti situaciju s Kačavendom koji će konačno postati igrač Dinama. Uvjeti? Identični onima koje je prije nekoliko tjedana odbio Marin Šotiček. Lukas Kačavenda tako će konkurirati već za Istru, mjesečna plaća iznosit će mu 10 tisuća eura, ali će onda proporcionalno rasti prema njegovim nastupima.
Kačavendi će nakon pet nastupa godišnja primanja porasti na 12.500 eura mjesečno, nakon 15 službenih nastupa na 15.000 eura mjesečno, poslije 25 nastupa na 17.500 eura mjesečno. A kad u Dinamovom dresu skupi 35 službenih nastupa mjesečno će dobivati 20.000 eura. Jedina razlika (u odnosu na Šotičekovu ponudu) bit će u - bonusima.
- Vidjeli smo u kakvom je stanju teren poslije Vardara i Šahtara, tema Dinamovog travnjaka je aktualna više od godinu dana. Na ljeto smo planirali sanaciju terena, ali iznadprosječne temperature i neke oborine to nisu dozvolile. I mi ćemo između utakmica s Istrom i Šibekom (1. i 3. kolo) instalirati novi, najsuvremeniji travnjak koji se sad završava na San Siru. Takvu vrstu podloge koriste još Juventus, Marseille i Lyon, isti će se instalirati i u Leipzigu. Riječ je o prirodnom travnjaku koji će najsuvremenijim metodama biti stabiliziran umjetnim vlasima, direktor stadiona gosp. Sakoman je time jako zadovoljan. I utakmica s Istrom će biti zadnja na ovakvom terenu - kaže Španović.
Na maksimirskom stadionu traju i neki radovi.
- Investirali smo u novi sustav evidentiranja ulaska navijača na stadion, tu će biti novi čitači na kentaurima. Još na Istri ćemo imati ručne čitače zbog problema s optikom, ali sve ćemo riješiti do Šibenika i Europe. U tijeku su radovi na tribini Zapad gore, radi se na sanitarnim čvorovima i ugostiteljskim objektima, kako bi se naši navijači i tamo osjećali komotno i zadovoljno. Krajem prošle sezone smo znali otvarati još neke tribine kad bi popunili Zapad dolje i Sjever dolje, sad ćemo najčešće otvarati i Zapad gore.
Prodaja ulaznica za Istru ide iznad očekivanja...
- Dinamo je na 4500 prodanih godišnjih ulaznica, već je prodano i oko 2400 pojedinačnih ulaznica za Istru. I to je već lijepa brojka. Aktivirali smo opciju prema kojoj se navijači s godišnjim ulaznicama trebaju javiti u klub ako ne dolaze na utakmicu, kako bi ta karta bila prenesena natrag u prodaju. Apeliram na sve da to učine, možda netko drugi želi na utakmicu. Godišnje ulaznice su planule u nekoliko dana, naš je cilj da navijači na utakmice dolaze zbog Dinama, ne naših suparnika.
Dinamovi kadeti na zimu će otići na turnir u Rio de Janeiro.
- Tu smo napravili i marketinšku akciju u kojoj je omogućeno nekim tvrtkama da se reklamiraju na našim dresovima za taj turnir, svaki igrač može imati svog sponzora. I već smo rezervirali 15 takvih dresova. Obnovili smo i neke marketinške ugovore, dizali uvjete partnerstva, tu postoje razni upiti. Dinamo je otvoren klub, tko god želi partnerski odnos s Dinamom, dobrodošao je.
A pokrenuta je i nova Dinamova revija.
- Da, prva Dinamova revija će nakon 16 godina opet biti u prodaji. Prvi broj je ekskluzivan, tu je veliki intervju Danija Olma, Sergej Jakirović je napisao svoj vodič kroz prošlu sezonu - završio je Španović.