Preplašio sam se kao nikad u životu, kad sam vidio vatru samo sam želio što prije zaustaviti bolid i pobjeći što je dalje moguće, priznao je vozač Renaulta Nick Heidfeld nakon što je njegov bolid zahvatila vatra odmah nakon izlaska iz boksa.
- Dugo sam se zadržao u boksu, više nego što smo planirali i odmah nakon izlaska zamijetio sam dim, koji se pretvorio u vatru, koja je doslovno progutala bolid.
Vatra mi se unosila u tijelo, osjetio sam veliku vrućinu
Ružna scena na trenutak je podsjetila na nesreću Nikija Laude iz 1976. kad je Austrijancu zbog teških opeklina u Nürburgringu život bio u opasnosti.
- Cijeli problem je nastao zbog predugog zadržavanja u boksu. Zapelo je nešto s maticom kotača i tijekom tog vremena došlo je do pregrijavanja ispušnog sustava - objasnio je šef Renaulta Eric Bouiller. Nicku Heidfeldu to je bio već drugi ovosezonski susret s plamtećim bolidom. Na treningu u Španjolskoj je također morao vrlo brzo iskakati iz kokpita Renaulta.
- Ma, u Barceloni nije bilo tako strašno, vatra nije bila velika. Na Hungaroringu mi se vatra unosila u tijelo, zaista sam mogao osjetiti visoku temperaturu. Bilo je strašno - rekao je Heidfeld, kojeg je spasilo vrhunsko zaštitno odijelo, koje može izdržati čak 11 sekundi na temperaturama od 800 stupnjeva.
U Laudino vrijeme odijela su mogla izdržati samo 400 stupnjeva, što je gotovo dvostruko manje od temperatura kad je bolid u plamenu. I razlika između života i smrti.
Lauda je bio na samrti, no 1977. uzeo je naslov
Niki Lauda je 1976. iz zapaljenog bolida izašao s opeklinama glave i tijela, zbog udisanja otrovnih plinova oštećena su mu bila pluća. Izgubio je i pola uha. Usprkos tomu što mu je svećenik u bolnici dao posljednju pomast, Lauda se vratio i iduće godine osvojio naslov.