Barcelona je u treće tisućljeće ušla kao prvak Španjolske, a njezin stadion stadion promijenio je ime u Camp Nou, u doslovnom prijevodu "novo igralište". Ipak, nakon nešto više od 20 godina, ime stadiona Blaugrane ponovno će se promijeniti, iako i ne toliko drastično.
Vodeći ljudi katalonskog kluba su, naime, dogovorili suradnju s poznatom tvrtkom koja pruža usluge prenošenja glazbe i sadržaja izdavačkih kuća - Spotify! Tvrtka sa sjedištem u Švedskoj tako će postati glavni partner kluba i službeni audio streaming partner. Također, njegov će se logotip nalaziti na prednjoj strani dresova i opreme sljedeće sezone.
Ugovor između Barcelone i Spotifyja počinje u srpnju, trajat će tri godine, a Barcelona će u tom periodu uprihoditi otprilike 280 milijuna eura. Ovakva vijest potvrđuje ranije napise o prekidu suradnje Barcelone i japanskog Rakutena, čije je ime krasilo dresove Katalonaca od 2017.