To je to što me zanima!

Vitka mama: Severina postala zaštitno lice dječje trgovine...

Majka četveromjesečnog Aleksandra pokazala je zavidnu liniju odjevena u kratku suknju koja joj je otkrivala vitke noge. Zaštitno je lice dječje multibrand prodavaonice
Vidi originalni članak

Nakon što je u prošlotjednoj finalnoj emisiji regionalnog reality showa 'Surviver' premijerno izvela svoj najnoviji hit 'Italiana', Severina (40) ne odmara. Pjevačica je postala zaštitno lice dječje multibrand prodavaonice Children Salonn u zagrebačkoj Importanne Galeriji. Majka četveromjesečnog Aleksandra pokazala je zavidnu liniju odjevena u kratku suknju koja joj je otkrivala vitke noge. Pozirala je ispred trgovine s brojnim vrećicama u rukama i oduševljeno pokazivala odjeću iz trgovine u kojoj će svatko pronaći nešto za svog malog šminkera ili šminkericu.

Children Salonn je dječja multibrand prodavaonica koja se nalazi u zagrebačkoj Importanne Galeriji i zastupa poznate brandove poput  DKNY, Hugo Boss, Stuart Weitzman, Tomy Hilfiger, Paul Frank i LaMartina koji se ujedno po prvi puta pojavljuje na hrvatskom tržištu.

Idi na 24sata

Komentari 163

  • vigica 17.06.2012.

    jao,pa sto ste se obrusili na Seve,bas joj dobro stoji majcinstvo,sretna je i lijepa poput svih drugih majki....pa nismo mi javne osobe da pisu o nama...a filmic,ajte malo ciscenja ispred svojih vrata....zivi,radi,sama dobrozarađuje,ne ovisi o nikome....od mene,bravo Seve

  • durango11 16.06.2012.

    koje preseravanje...sta nema drugih vitkih mama s 4 mjesecnom djecom?...mora bit vitka ...nista ne radi osim sto brine o sebi i cmokne malca prije spavanja

  • KRAPINA1 16.06.2012.

    Nakon ove robice, mogla bi se prebaciti na Gavrilović paštetu. Sve će ona to dobro naplatiti.

Komentiraj...
Vidi sve komentare