Danonoćno žive pred očima milijuna ljudi, tuku se, svađaju, psuju, seksaju, plaču, otkrivaju intimu... A sve to s jednim ciljem - postati slavan. Jer kad nemaš neki konkretan talent, bolje prečica do slave od realityja nema. A mi Hrvati smo, očito, ozbiljni u tom ‘poslu’. Izvoz roba i proizvoda nam ne ide nešto pretjerano dobro, ali barem izvozimo reality zvijezde. Sve više i više Hrvata slavu traži preko grane, a Srbi njihove ‘usluge’ masno plaćaju...
Trenutačno je najeksponiraniji reality show u Srbiji ‘Zadruga’, koju Pink TV emitira treću sezonu za redom. Produkcija nam je otkrila kako nastaje skupocjeni show.
Po kojim se kriterijima biraju kandidati, koliko ih se ‘ciljano traži’, a koji omjer je ‘slučajno prijavljenih’?
- Biranje kandidata je kompliciran posao u kojem sudjeluje tim ljudi. Na projektu su angažirani kasting menadžeri koji imaju konekcije u svim životnim sferama. Odabir kandidata je sve, samo ne slučajnost i nasumično biranje. Prije početka ‘Zadruge’ imali smo opciju da se putem Instagram profila vlasnika Pink televizije, Željka Mitrovića prijave svi oni koji se žele natjecati. Stiglo je na desetine tisuća zahtjeva, obavljeno nekoliko stotina razgovora s onima čije su biografije u startu pokazivale da je u pitanju osoba koja je potencijal. Od svih prijavljenih putem Instagrama, priliku je dobi Stefan Kandić-Kendi. Kada prođu prvi krug (razgovor s članovima produkcije), slijede razgovori sa psiholozima i psihijatrima, kako bi se dobio kompletan sklop ličnosti.
Po kojim se kriterijima određuju honorari kandidata, ima li pregovora? Je li vam se dogodilo da ste nekog kandidata precijenili ili preplatili?
- Honorari poslovna tajna, a to je definirano ugovorom i na to pitanje ne smijemo odgovoriti.
Jeste li morali s nekim od kandidata rješavati nesuglasice na sudu?
- Svaki kandidat koji je diskvalificiran snosi posljedice određene ugovorom, a to je da Pink International Company ima pravo potraživati odštetu u iznosu od 50.000 eura.
Koliko je potrebno investirati za početak nekog realityja koji su popularni kao oni u vašoj produkciji?
- ‘Zadruga 3’ je jedan od najzahtjevnijih i najkompleksnijih realityja formata u svijetu, o čemu svjedoče i brojna međunarodna priznanja. U ‘Zadrugu’ je do sada uloženo oko 20 milijuna eura.
Budući da se program emitira 0-24 sata na dan, ima li cenzure?
- Cenzura ne postoji jer kao što ste naveli, program se emitira 24 sata bez prestanka i to na nekoliko streamova koji su uvijek dostupni korisnicima Klik TV aplikacije, kao i korisnicima pojedinih kablovskih ‘provajdera.’ Također, naša nova aplikacija Zadruga360 vam daje opciju da pristupite kamerama na velebnom imanju koje možete po vlastitom nahođenju okretati za 360 stupnjeva, na više lokacija u Zadruzi.
Kako su se s godinama mijenjale sigurnosne mjere unutar showa?
- Sigurnosne mjere su od početka bile na visokom nivou. Pored zdravstvene zaštite natjecatelja, kojima su liječnici dostupni 24 sata, sigurnosne mjere su nešto o čemu se strogo vodi računa. Pored osiguranja, koje je na imanju prisutno 24 sata, ‘Zadruga’ je građena po najvišim standardima i ona je, zapravo, mali grad s kompletnom infrastrukturom.
Kada ste prvi puta došli na ideju u show primiti relativno anonimne zvijezde iz regije?
- Pink televizija ima svoju publiku u cijelog regiji koju poštuje i njeguje. Tako u ‘Zadrugu’ ne pozivamo samo kandidate iz Hrvatske, već i iz Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore... Vjerovali ili ne, svake godine se prijavi veliki broj kandidata i iz Bugarske.
Koliko, ako se to može ugrubo procijeniti, vas kao produkciju košta ‘stvaranje’ reality zvijezde?
- Dovoljno je reći da televiziju sat vremena realityja košta između šest i deset tisuća eura.
Koliko ljudi radi na nekom realityju, koliko kamera je tu uključeno, koliko snimatelja, koliko ljudi u režiji...?
- Zadrugu pokriva 150 kamera, tri spider sistema i osam dronova. U tri smjene ‘Zadrugu’ u svakom momentu ‘pokriva’ po 150 zaposlenih.
Prema vašim iskustvima prijavljenih kandidata u kolikoj se mjeri razlikuju kandidati i po čemu koji žele ući u reality tipa Zadruga, a po čemu oni koji se prijavljuju po pjevačkim natjecanjima?
- Razlika je minimalna. I jedni i drugi žele pobjedu i reklamu.
Prema vašim iskustvima, koliki je rok trajanja reality zvijezda, koji je njihov benefit nakon sudjelovanja u vašim TV formatima?
- Svjedoci smo da nijedna kampanja nema takav efekt kao sudjelovanje u ‘Zadruzi’. Svi koji su izašli iz nje višestruko su financijski profitirali. Njihov rok trajanja ovisi od njima samima, ali svjedoci smo da su jedne od najvećih regionalnih zvijezda, upravo sudionici ‘Zadruge 1’. Od tada je prošlo skoro tri godine.
POGLEDAJTE ŠTO ŠARIĆ MISLI O URNEBESNOJ ČESTITKI ALEKSANDRA VUČIĆA: