Povodom trećeg rođendana, JoomBoos organizira 'Totalni JoomBoos', do sada neviđeni YouTube spektakl. Njime se na vjernosti želi zahvaliti svojim pratiteljima – kojih je samo na YouTubeu oko 500.000.
U petak, 21.09. otkrit će se ime svjetske YouTube zvijezde koja dolazi u Zagreb. Do sada je preko pedesetak najjačih regionalnih YouTubera najavilo svoj dolazak na proslavu JoomBoosovog trećeg rođendana, a ta brojka se iz dana u dan povećava. Ukupno svi zajedno imaju preko 5 milijuna pratitelja, tako da u nedjelju 21.10. Arena Zagreb postaje središe regionalne YouTube scene.
Na proslavi se očekuje oko 10.000 fanova koji će uz bogat cjelodnevni program dobiti priliku upoznati i pozdraviti svoje idole uživo.
- Iako još uvijek nismo objavili tko od YouTubera sve dolazi, potražnja za kartama već sada je daleko iznad naš početnih očekivanja. Nakon što u petak objavimo koji svjetski YouTuber dolazi u Zagreb, bojimo se da bi karte mogle biti rasprodane u samo nekoliko dana - rekao je Matej Lončarić, glavni i odgovorni za Totalni JoomBoos.
Na Totalnom JoomBoosu posjetitelji će imati priliku prisustvovati prvom youtuberskom koncertu ikad na kojem će najjači regionalni YouTuberi uživo izvesti svoje najpoznatije hitove, a zabavljat će fanove i uz dodatne aktivnosti poput turnira u Fortniteu, izvođenjem raznih izazova na pozornici i još mnogo toga.
Po prvi puta uživo izvest će se navijački hit sa Svjetskog prvenstva u Rusiji
"Tko se boji vuka još" pjesma iz JoomBoosove najnagrađivanije serije "Isti san". Nakon objave tjednima je držala prvo mjesto kao najpopularniji videozapis na YouTubeu u Hrvatskoj.
"Balkanska scena" neslužbena je himna balkanske YouTube scene.
Podsjetimo, prije tri godine otvoren je JoomBoos YouTube kanal na kojem su mladi i ambiciozni kreatori dobili priliku pokazati svoju kreativnost. U sklopu pokretanja JoomBoos YouTube kanala Hrvatsku je tada posjetio Vitaly, jedan od najpoznatijih svjetskih prankstera.
Danas je JoomBoos iz običnog YouTube kanala prerastao u vodeći brend za mlade koji na mjesečnoj razini i na svim svojim platformama okuplja gotovo dva milijuna jedinstvenih korisnika.
JoomBoosovi projekti poput prve YouTube serije za mlade i prvog talent showa na svijetu su jedni od najuspješnijih i najnagrađivanijih projekata u regiji, ali i u svijetu. U New Yorku je prošle godine JoomBoos proglašen najinovativnijim medijskim projektom na svijetu.
Generalni pokrovitelj festivala je Vipnet, a karte i više detalja o spektaklu možete pronaći na službenoj stranici Totalnog JoomBoosa.