U srijedu, 22. veljače, započeo je novi milanski tjedan mode. Spektakl za ljubitelje mode trajat će pet dana, a neki dizajneri već su prvom revijom ostavili upečatljiv trag među gostima. Među njima je kreativni direktor brenda Diesel, Glenn Martens.
Kako su podijelili na službenim stranicama brenda, reviju je posjetilo 3000 ljudi.
Ono čime su organizatori revije privukli pažnju publike bile su pozivnice, ali i planina unutar dvorane u kojoj se odvijala. Pozivnice za goste na reviji došle su na kutiji kondoma, s kondomima u njima. Također, i planina je bila 'sagrađena' od kutija s kondomima.
Neobičan potez Diesela na društvenim mrežama podijelila je kritičarka Vanessa Friedman.
- Planina s više od 200 tisuća kondoma na reviji brenda Diesel - napisala je i podijelila fotografije.
U idućoj objavi podijelila je i zanimljive pozivnice.
- Pa ovo je interesantna suradnja za pozivnice. P.S. da, otvorila sam kutiju - poručila je.