Gdje god zakorači, američka pjevačica Taylor Swift (34) donosi nevjerojatan profit. Bila riječ o njezinoj svjetskoj turneji 'The Eras', kojom se već upisala u povijest, ili o njezinoj vezi s obrambenim igračem američke nogometne momčadi Kansas City Chiefs, Travisom Kelceom.
Njegova veza s Taylor Swift, pa njezini dolasci na utakmice i navijanje s tribina, prvoligaškom je klubu donijela više publiciteta nego bilo koja pobjeda.
Kad se Taylor pojavi na utakmici, u bojama kluba i u društvu njegove majke Donne, vijest o utakmici Chiefsa stigne puno dalje od sportskih stranica, pa su zbog nje iznenada porasle cijene karata, a Travisov dres sad stoji i 400 posto više nego što je stajao prije godinu dana.
Kako se svaki njezin korak na Travisovim utakmicama pomno analizirao, jedan je fan page zaključio da je Taylor na tribinama jela piletinu s mješavinom kečapa i “Seemingly Ranch” umaka. Kad su za to čuli u kompaniji Heinz, koja proizvodi razne umake, odmah su izbacili novi okus: “Ketchup and Seemingly Ranch”.
A gradovi u koje je Taylor stigla u sklopu svoje svjetske turneje zabilježili su ekonomske poraste. Hoteli, avionske karte i sam dolazak obožavatelja dali su vjetar u leđa lokalnim ekonomijama, a Wall Street Journal je uveo novi termin: “To je jednostavna Taylornomija”.
Javni gradski prijevoz je u dane njezinih koncerata procvjetao, a u Chicagu je zabilježeno najviše prodanih karata još od početka pandemije.