Kultni američki post punk/noise/industrial bend Swans je u ponedjeljak navečer dobrano protresao zagrebački Pogon Jedinstvo. Najavljivalo se da će biti glasno, jako glasno, i nije se pretjerivalo. Nešto iza 21.30 sati s otvarajućom "To be kind", otpočela je seansa štovanja buke i distorzije u režiji maestra Michaela Gire.
Bend nastupa u šesteročlanoj postavi, uz već spomenutog Giru, tu su redom: Norman Westberg - gitara, Phil Puleo - bubnjevi, Thor Harris - perkusije, bubnjevi, violina, Christopher Pravdica - bas gitara te Christoph Hahn na steel gitari.
Setlista je bila manje više standardna, kao i s ostalih nastupa na ovom dijelu turneje: "Screen Shot", "Coward", "Oxygen", "She Loves Us", "Mother of the World", "The Seer". Kako je jednom rekao Gira, za njega je koncert ciklus, od rođenja do smrti, do pražnjenja, koje neminovno uslijedi. U tom pogledu, koncert Swansa je bio jedna cjelina, s minimalnim stankama koje su publici davale priliku da zaplješće bendu.
Distorzirani, bučni vrhunci na završetku svake pjesme ubrzo bi prelazili u ambijentalni uvod u novu porciju kaosa i tako gotovo dva sata i dvadeset minuta. Bez bisa, kojeg ruku na srce nitko nije ni očekivao ni tražio, bend se na koncu poklonio publici i napustio pozornicu.
>>> Više pročitajte na portalu SoundGuardian