Barcelona je u jednom od najvećih svjetskih derbija, El Clasicu, dočekala Real Madrid. Susret su s tribina pratili i članovi legendarnog benda 'Rolling Stones', Mick Jagger (80) i Ronnie Wood (76) čije su reakcije plijenile pažnju ostalih navijača.
Njihov logo, slavni isplaženi jezik, za ovaj je El Clasico zamijenio i logo glazbene aplikacije Spotify na dresu Barcelone, kako navodi ESPN.
Riječ je o novom sponzorskom ugovoru koji je Barcelona potpisala sa Spotifyem koji je dobio i prava na ime stadiona koji se sada službeno zove Spotify Camp Nou.
Španjolski mediji pišu kako je riječ o ugovoru teškom više od 400 milijuna eura. Osim loga na dresu, El Clasico je obogaćen i dolaskom Stonesa na čijim su se licima mogle vidjeti brojne reakcije, od ljutnje do veselja.
Mick Jagger je i u 81. godini života dignuo sve na noge, a navijači su njima u čast slavni ‘jezik‘ izvjesili preko cijele jedne tribine.
Podsjetimo, Stonesi u svom sedmom desetljeću kao rock 'n roll bend, otpjevali su nedavno nekoliko pjesama pred stotinama ljudi u klubu Racket NYC u povodu objavljivanja albuma 'Hackney Diamonds', koji je bendu priskrbio neke od njegovih najboljih kritika u više desetljeća.
Jagger se našalio da je dijelom motivacija za povratak u studio radi snimanja ploče, čiji je naziv referenca na britanski sleng za razbijeno staklo, održavanje ovakvih predstavljanja u New Yorku.