To je to što me zanima!

Što će se dogoditi s omiljenim brendovima kraljice Elizabete? O svemu će odlučiti kralj Charles

Američka tvrtka Kellogg's kraljicu je opskrbljivala žitarcima. Njezin britanski glasnogovornik Paul Wheeler kaže da su bili stalni dobavljači kraljevske obitelji tijekom Elizabetine 70-godišnje vladavine
Vidi originalni članak

Smrt kraljice Elizabete II. mogla bi značiti i da će 600 njezinih omiljenih brendova izgubiti 'kraljevski pečat'. Ne odobri li ih novi kralj, u roku od dvije godine morat će ga ukloniti. Čajevi Fortnum and Mason, baloneri Burberry, čokolada Cadbury pa čak i metle i pseća hrana nalaze se među proizvodima koji riskiraju da izgube svoj kraljevski prestiž.

POGLEDAJTE VIDEO: 

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Iznad svega, pečat je znak kvalitete. Oni koji na njega imaju pravo mogu otisnuti kraljevski grb na svoje proizvode, pakiranja, staviti ga u oglase, radne prostore i na vozila. Iako je to teško izmjeriti, nekima sigurno kraljevsko odobrenje povećava prodaju.

Ako ne dobiju odobrenje novog kralja Charlesa III., koji je, pak, dosad imao svojih 150 brendova s prinčevskim odobrenjem, u roku od dvije godine morat će ukloniti oznaku da su preferirani dobavljač suverena. Neki od njih su im bili zajednički. Fortnum and Mason, na primjer, za novo odobrenje vjerojatno ne mora brinuti jer njihov čaj voli i Charles.

- Ponosni smo što imamo pečat Njezina Veličanstva od 1954. godine i što smo opskrbljivali kraljevsko kućanstvo za njezina života - priopćili su iz te londonske tvrtke koja je čaj proizvodila i za kralja Edwarda VII., Elizabetina pradjeda.

Razloga za brigu nemaju ni u Barbouru, kompaniji koja je bila službeni kraljičin dobavljač vodootporne i zaštitne odjeće, ali i za njezina sina. Među brendovima koji su imali koristi od povezanosti s kraljicom je Dubonnetov aperitiv temeljen na vinu, ključan sastojak Elizabetina omiljena koktela s Dubonnetom i džinom.

Luner, koji se ponosio time što je kraljicu opskrbljivao poznatim ručnim torbicama, mogao bi izgubiti dragocjenu etiketu.

Brendovima koji javnosti nisu tolika asocijacija na kraljicu, što su torbice nesumnjivo bile, 'kraljevski je certifikat iznad svega priznanje znanja i tradicije', kaže Christian Porta, direktor globalnog razvoja u Pernod Ricardu, vlasniku Dubonneta. Ta francuska tvrtka ima kraljevsku oznaku i za šampanjac Mumm.

NAZVALA JE DIJETE PO NJEMU FOTO Charles je imao romansu sa ženom najboljeg prijatelja, a Camilla nije skrivala mržnju...

I robe široke potrošnje mogu dobiti kraljevsko odobrenje poput Heinza, poznatog po svom kečapu. Američka tvrtka Kellogg's kraljicu je opskrbljivala žitarcima. Njezin britanski glasnogovornik Paul Wheeler kaže da su bili stalni dobavljači kraljevske obitelji tijekom Elizabetine 70-godišnje vladavine.

- Imali smo poseban kombi kojim smo vozili žitarice kraljevskoj obitelji izravno iz tvorice - kazao je. Kraljevska odobrenja traju pet godina, a za njihovu obnovu kriteriji su sve stroži.

- Nije samo u pitanju savršena kvaliteta i usluga, trebate dokazati da imate dobro poslovanje, posebno po pitanju poštivanja ljudskih prava - rekao je Wheeler.

'BDJENJE PRINČEVA' Kraljičini unuci držali su stražu oko njenog lijesa, princ Harry ipak je bio u vojnoj uniformi

POGLEDAJTE UŽIVO IZ LONDONA: SVE JE SPREMNO ZA POGREB KRALJICE

Idi na 24sata

Komentari 3

  • 18.09.2022.

    Nonica, ta slatka bakica

  • 🐬DAVOR🌊 18.09.2022.

    Molio bih kemijski sastav govana svih sa kraljevskog dvora a isto tako i parazitološki nalaz istog! HVALA, vjerujem da ste u posjedu tih podataka.

Komentiraj...
Vidi sve komentare