To je to što me zanima!

Spot Baby Lasagne skupio je milijun pregleda na YouTubeu

Spot je sniman na nekoliko lokacija u Istri, odakle je i Marko, a radnja se vrti oko mladića koji odlazi u svijet u potrazi za boljim životom
Vidi originalni članak

Glazbenik Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna (28), prije sedam dana je objavio spot za pjesmu 'Rim Tim Tagi Dim', s kojom će predstavljati Hrvatsku na ovogodišnjem Eurosongu. Isti spot sada ima više od milijun pregleda na YouTubeu.

POGLEDAJTE VIDEO:

Spot je sniman na nekoliko lokacija u Istri, odakle je i Marko, a radnja se vrti oko mladića koji odlazi u svijet u potrazi za boljim životom. U spotu za pjesmu je bio okružen domaćim životinjama, koje Lasagna spominje u pjesmi. Spot je inače režirala Markova djevojka Elizabeta Ružić.

Njegov nastup s Dore je objavljen na službenom YouTube kanalu Eurosonga. U samo jednom danu je video skupio više od 600.000 pregleda, a ubrzo se našao i u trendingu u Hrvatskoj, na drugom mjestu. Na prvom je mjestu pak završio njegov nastup na Dori objavljen na kanalu HRT-a.

Baby Lasagna je bio rezerva za natjecanje, a nakon što je od Dore odustala Zsa Zsa, postao je jedan od kandidata. Ubrzo je postao favorit publike, kako domaće, tako i strane. Nakon njegovog nastupa je skočio na kladionicama te se trenutačno nalazi na drugom mjestu, iza Ukrajine.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • zutizgzg 27.02.2024.

    super,onda ga ne moram gledat

  • 27.02.2024.

    Pa normalno da je skupio milijun kad je stvar bolja od Prijovicke i one Kanadanke 100x, ali Hrvati vole srpske cajke, a da mogu poubijali bi nas sve..

Komentiraj...
Vidi sve komentare