U spotu “Lola” Severina (37) nosi triko s naglašenim puf rukavima, kakav zadnjih godina furaju svjetske zvijezde. Beyonce ga je nosila na koncertu u Zagrebu još lani u travnju, Rihanna ga je imala u prosincu, Lady GaGa u ožujku, a Lana Jurčević prije tri tjedna. Petar Trbović, koji je Severini radio styling za “Lolu”, tvrdi da trikoom ne kopira svjetske i domaće zvijezde, nego da je on sad jednostavno “in” na estradi.
- Seve prati svjetske trendove - kaže stilist, koji je s pjevačicom surađivao i na njezinim spotovima “Haljinica boje lila” i “Gade”.
Seve u spotu nosi gležnjače i lateks hulahopke koje joj stoje do pola bedara. Kako doznajemo, riječ je o Givenchy gležnjačama vrijednima 10.000 kuna. Kupljene su u ekskluzivnom dubrovačkom butiku. Triko je konfekcijski, ali od finijih materijala poput kašmira, vune i pamuka. Njegova cijena je oko 1000 kuna. Stilist Trbović doradio ga je ušivši mu jastučiće u ramena.
- Inspiracija za styling bila mi je Severina - kaže Trbović, koji se vodio scenarijem spota “Seve kao seksi osvetnica”. Stilist hvali Severinu kao model jer ima vitku liniju. Pjevačica je gotovo svakodnevno u teretani.
- Ona je toliko zgodna da u svemu izgleda dobro. Ovog puta sam sakrio njezin bujni dekolte, a istaknuo joj noge- kaže Trbović.
TRIKO IZMISLILA MADONNA PRIJE DVIJE GODINE
Kontroverzna pop pjevačica triko je dala izraditi za svoju “Sticky & Sweet” turneju 2008., s kojom je ljetos gostovala u Beogradu. Kostime za turneju radili su joj Arianne Phillips, Givenchy, Stella McCartney, Roberto Cavalli, Yves Saint Laurent i drugi