Bio sam 'nepostojeći' klinac koji je imao 700 pregleda na YouTubu, a na Dori nastupaju puno veći izvođači, opisao je sebe Baby Lasagna ranije za 24sata.
U nedjelju u finalu Dore, Baby Lasagna, pravog imena Marko Purišić, odnio je pobjedu s pjesmom 'Rim Tim Tagi Dim'. Stručni žiri i publika dali su mu najviše glasova te će predstavljati Hrvatsku na Eurosongu u Švedskoj.
Prije početka finala na Instagramu glazbenik je imao 11 tisuća pratitelja, dok je popodne ta brojka porasla na 18.8 tisuća. Dan nakon finala Dore, Baby Lasagnu prati nešto više od 21 tisuću pratitelja na Instagramu.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pobjednička pjesma 'Rim Tim Tagi Dim' je nakon finala imala 763 tisuća pregleda, a danas ju je poslušalo 912 tisuću puta. Glazbeni spot, koji je objavljen prije pet dana, pogledan je 799 tisuću puta dok je prvi nastup s druge polufinalne večeri pogledalo 693 tisuću puta.
Osim pobjedničke pjesme, Baby Lasagna je još prije nekoliko mjeseci objavio dvije pjesme na svom YouTube kanalu, koje su pobrale samo pozitivne kritike.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pjesma 'IG BOI' u nedjelju je imala 65 tisuća pregleda, dok je već danas poslušana 70 tisuća puta. Pjesma 'Don't hate yourself' brojala je 96 tisuća pregleda, a danas je ta brojka preko 100 tisuća.
POGLEDAJTE VIDEO:
Inače, favorit je bio od samog početka kad je s mjesta prve rezerve ušao na Doru, nakon što se Zsa Zsa povukla iz privatnih razloga. Obožavatelji diljem Europe predviđaju Hrvatskoj visoki plasman u svibnju u Malmöu.