Kako nas samo nekoliko mjeseci dijeli od dolaska ‘Deadpoola’ u kina, možemo sa sigurnošću reći da nas
ničija marketinška kampanja do sad nije ovoliko razveselila kao ‘Deadpoolova’
. Čak bismo mogli reći da su i
‘Zvjezdani ratovi’ malo podbacili u nekim stvarima
ili cak pretjerali, ali to za ovaj film ne možemo konstatirati.
Zadnja reklama za film o ‘Lajavom plaćeniku’ nam ga pokazuje u
komičnoj pozi, za koju možda možemo reći i da je malo seksi. Kako se
Reynolds svim silama bori da film ne bude PG-13, već R, tako nam je i
jasno zašto su plakati za ‘Deadpoola’ ovakve tematike.
No, premda
će film na tržište stići u izvrsno vrijeme, kako za Marvel, tako i za
Reynoldsa, ipak se ne bismo previše uzdali u to da će mu krajnja oznaka
biti R. Kao što smo vidjeli i na serijama koje su nedavno došle na
televiziju,
‘Daredevil’ i ‘Jessica Jones’
, Marvel i te kako forsira
PG-13 jer su im svi gledatelji bitni.
Stoga će žrtvovati što god moraju da bi se zadržali u toj margini, pa makar to značilo i da će im filmovi biti dosadni.