Rozy ima više od 130.000 pratitelja na Instagramu, gdje objavljuje fotografije svojih pustolovina. Ona je zapravo južnokorejska "virtualna influencerica", odnosno digitalno prikazano ljudsko biće koje je toliko realistično da se često pogrešno smatra da je stvarna žena.
POGLEDAJTE VIDEO:
Njezina je šminka uvijek besprijekorna, odjeća joj izgleda kao s modne piste. Ona pjeva, pleše i modelira, a ništa od toga nije stvarno, piše CNN.
Prema tvrtki sa sjedištem u Seulu koja ju je stvorila, Rozy je spoj osoba koje se nalaze u stvarnom i virtualnom svijetu.
- Ona je sposobna učiniti sve što ljudi ne mogu... u obliku najsličnijem čovjeku - kaže Sidus Studio X na svojoj web stranici.
Rozy je lansirana 2020., a od tada je sklopila ugovore s brendovima i sponzorstva, hodala na pisti na virtualnim modnim revijama i čak izdala dva singla.
Industrija "virtualnih ljudi" je u procvatu, a s njom i cijela nova ekonomija u kojoj influenceri nikad ne stare, nemaju skandale i digitalno su besprijekorni. Mnogi se već bune zbog toga je je Južna Koreja već sada zemlja koja je opsjednuta nedostižnim standardima ljepote.
Tehnologija CGI (računalno generirana slika) je već dugo sveprisutna u današnjoj industriji zabave, a umjetnici je koriste za izradu realističnih neljudskih likova u filmovima, računalnim igrama i glazbenim spotovima, a sada se počela koristiti za izradu influencera.
Kako je Rozy postajala sve popularnija, tvrtka je dobivala više sponzorstava od luksuznih marki kao što su Chanel i Hermes, kao i od časopisa i drugih medijskih tvrtki. Njezini oglasi sada su se pojavili na televiziji, pa čak i u izvanmrežnim prostorima poput jumbo plakata i stanica autobusa.
- Mnoge velike tvrtke u Koreji žele koristiti Rozy kao model. Ove godine očekujemo da ćemo lako zaraditi više od dvije milijarde korejskih wona (oko 11 milijuna kuna) samo s Rozy - kaže izvršni direktor Sidus Studija X Baik Seung-yup.