Nakon što su se smirile strasti oko reklame za Pipi i dva mladića koji leže na plaži i drže se za ruke, još jedna reklama ovih je dana postala tema. Spot u kojem Tonči Huljić (58) pjeva zarazni refren “Čok-čok-Čokolino” jednima je fantastičan, dok drugi kažu da je iritantnija od toga bila samo reklama sa šaputanjem...
POGLEDAJTE VIDEO: Tonči Huljić odgovorio na 24 pitanja
Splitski kantautor smije se na ove komentare i kaže da je njemu odlična svaka reklama o kojoj se priča, jer jedino to ima marketinškog smisla.
- Ovu reklamu su radili marketinški tim Podravke, zagrebačka agencija McCann i Rino Barbir, splitski redatelj filmova i spotova te dobitnik prošlogodišnjeg Porina za najbolji glazbeni videospot. S njim često surađujem i bilo je logično da on radi i ovu reklamu jer je pjesma u spotu zapravo prepjev pjesme ‘Ja sam rojen da mi bude lipo’, koju izvodi moj Madre Badessa Band - kaže Tonči Huljić.
- Kad je spot objavljen na YouTubeu, u samo nekoliko dana imao je tisuće pregleda. To znači da je ljude privukao neobični video, da on plijeni pažnju, a i mene je iznenadilo da ljudi toliko pričaju o reklami. Zvali su me deseci prijatelja, smijali su se i priznali mi da i oni ponekad jedu pahuljice jer im je to ostala navika iz djetinjstva - govori Huljić.
- Smiješno mi je kako odrasli to skrivaju, izgledamo kao neka sekta koja se u tajnosti sastaje i u tajnosti jede ovaj dječji pripravak.
Kaže da se i sam sjeća kad je prvi put jeo ovaj pripravak.
- Zanimljivo, ja sam rođen 1961., a Čokolino se pojavio 1970. Ali uopće nisam znao da postoji sve do srednje škole. Ja sam ga prvi put u životu jeo kao srednjoškolac i to vjerojatno zato što su ga tek tad počeli reklamirati.
- Primijetio sam prije dvije-tri godine da se ujutro budim s jakim mučninama pa sam otišao gastroenterologu. Nakon pregleda sastavio mi je popis namirnica koje bih trebao izbjegavati i rekao da sumnja na intoleranciju na gluten. Objasnio mi je da je to jedna od reakcija organizma na GMO namirnice koje ponekad unosimo - priča nam Huljić.
Huljić je inicirao, kaže, i pokretanje Čokolina bez glutena.
- Zanimljivo je da su mi se kao reakcija na gluten pojavile promjene na koži oko svih zglobova. Ne znajući o čemu je riječ, otišao sam dermatologu, koji mi je dao neke tablete koje sam pio tri dana, ali i on mi je rekao da bi to mogla biti posljedica intolerancije na gluten. I čim sam promijenio prehranu, sve tegobe su nestale.
Prisjetio se i da je u djetinjstvu bio jako mršav i slabašan.
- Krenuo sam u prvi razred osnovne, a imao sam jedva 18 kila. Tata mi je bio lud od brige, roditelji nisu znali kako da me natjeraju da jedem. Sjećam se iz tog vremena da sam obožavao hrenovke i kuhana jaja. To sam mogao jesti svaki dan, pa bi mi to mama ostavljala kao užinu da nosim u školu. A onda u srednjoj školi otkrili smo Čokolino. Od tada, kako kažu, svaki dan u dućan po kruh, jaja, vino i po njega...
Kao rođeni Splićanin, Huljić se također sjeća i prve reklame za Pipi i njegove sugrađanke Ane Sasso (57).
- Kako se ne bih sjećao. Pa Ana je bila pojam ljepote i s tom reklamom je postala poznata u cijeloj bivšoj Jugoslaviji. To je bio pun pogodak jer su svi tad pričali o soku i o curi koja ga reklamira. I uvijek se radujem kad neki hrvatski proizvod opstane i kad ga kupuje nekoliko generacija. To vam je Cedevita, Vegeta, Pipi, Čokolino... Sve su to proizvodi koji sa sobom nose emociju i sjećanje na naše roditelje, djetinjstvo i zato ih ljudi kupuju - kaže Huljić.
Na pitanje kako komentira reklamu za Pipi, Huljić kaže:
- Izvrsno! Cijela Hrvatska pričala je o toj reklami. Jedni su je hvalili, drugi kudili, ali to i jest svrha reklame - da svi o njoj govore. Ali kao i za Čokolino, ovakav interes javnosti obavezuje da se i idući put opet smisli nešto originalno, o čemu će svi pričati, a to nije lako. Jer da sad Pipi krene s istim plakatom, više se nitko ne bi obazirao i nikome to više ne bi bilo zanimljivo. Tako je to i u biznisu i u šoubiznisu – ne smiješ se ponavljati, stalno moraš smišljati nešto novo.
Nakon ove prve reklame slijedi još sedam spotova. Kaže da će svaki biti drugačiji. No prva ideja nije bila reklama za pahuljice.
- Zapravo sam predložio da reklamiramo Podravkin ajvar i da u reklami bude također pjesma ‘Madre Badessa Banda’, koja se također zove ‘Ajvar’. Ali Čokolino je ove godine proslavio 50. rođendan pa smo se dogovorili da idemo s ovim reklamama - kaže nam splitski hitmejker, koji je nedavno s nama podijelio i mišljenje o korona virusu...
POGLEDAJTE INTERVJU S TONČIJEM HULJIĆEM:
- Nije da se ljudi pridržavaju mjera, zato se doista treba paziti. Moja obitelj i ja se redovito jednom mjesečno testiramo na korona virus - rekao nam je Huljić, koji se vodi onom starom - bolje spriječiti nego liječiti.
Ljeto je proveo u Omišu, gdje se družio s uskim krugom ljudi. Svratili su mu Marko Tolja (36), Petar Grašo (44), Domenica (27)... Kuću zbog pandemije nije iznajmljivao, a jedini problem mu je bila upala uha koja ga je ulovila u kolovozu.