Jedna od najvećih modnih ikona hrvatske estrade i nekadašnja kolumnistica, Marija Cvitanović, na ovosezonskom Schwarzkopf Cro-A-Porteru predstavit će drugu kolekciju svoga branda Marka. Iskorak u dizajnersku sferu stilistice Cvitanović logičan je slijed dugogodišnjeg rada i iskustva u modnim krugovima, stoga ni ne čudi ova modna priča i avantura u koju se upustila. Svakodnevnim radom u modi i osluškujući želje i potrebe svih žena, došla je na ideje o dizajniranju kolekcije haljina koje će svaka žena poželjeti u svome ormaru. Sljedeći i svoj vlastiti modni instinkt, Marija dizajnira haljine koje laskaju liniji svake žene čineći je istovremeno ženstvenom i klasičnom. Dizajn je to koji će redefinirati žensku sofisticiranost i eleganciju neovisno o modnim trendovima.
Na Schwarzkopf Cro-A-Porteru bit će prikazane haljine za različite prigode koje donose estetsku svježinu i razigran dizajn, a sve su izrađene prema osobnom senzibilitetu dizajnerice. Inspirirane romantikom i nježnošću, siluetom odišu minimalizmom pročišćene od teških i krutih linija, a tome svjedoči i odabir materijala. Nit vodilja za dizajn ove linije bila je ženska silueta pa su tako krojevi naglašenih struktura koji ističu obline te s ponekim lepršavim modelom za vruće ljetne noći. Svježina kroja u kombinaciji sa svilom i krep svilom u kojima se dizajnerica izražava oblikuju žensku ljepotu na putu kojem Marija polazi u potragu za beskrajnom elegancijom.
Kolekcijom će prevladavati četiri boje, klasične crna i bijela te za ljetnu razigranost žuta i nebesko plava. Iako je zaštitno lice branda Marka poznata glumica Bojana Gregorić, dizajnerica Marija Cvitanović za promo fotografije odlučila je pozirati osobno kako bi publici dočarala da sve haljine koje dizajnira bi nosila i ona sama. Reviju dizajnerice Marije Cvitanović pogledajte treći dan Schwarzkopf Cro-A-Portera, u petak 5. travnja.