Bivšu manekenku Anu Sasso (57) izabrali su 1982. za Miss Jugoslavije, a godinu dana nakon toga snimila je 'vrući' reklamni spot za gazirano piće 'Pipi' kojim je osigurala status seks simbola. Većina čitatelja dobro se sjeća reklame u kojoj mlada Splićanka izranja iz mora u mokroj majici u kojoj se naziru grudi i bradavice.
POGLEDAJTE VIDEO:
Dalmatinski brend Pipi ovog je tjedna na svojoj Facebook stranici objavio stilizirani crtež dvojice muškaraca na plaži u tangama kako se drže za ruke i crtaju srca na pijesku uz poruku: 'Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi.' Oglašavanje je očito uspjelo jer su izazvali lavinu komentara...
- Prije nisam kupovala Pipi, ali sad budem. Svaka vam čast. Živjela ljubav - napisala je jedna korisnica društvene mreže. No našlo se i oprečnih mišljenja.
- Vratite nam Anu Sasso! Ovoj dvojici pod hitno treba 'pipi'. Više neću piti to piće - mišljenje je ponekih.
Inače, za ovaj marketinški potez zadužen je direktor Dalmacijavina, Luka Diel-Zadro (30).
- Što se tiče Pipija, mislim da je samo nebo granica. Kad sam rekao da Pipi ima nacionalni potencijal, većina mi se ljudi smijala. Danas samo u zagrebačkoj regiji prodajemo petnaest posto Pipijeve proizvodnje - rekao je Diel-Zadro za Lider.