Paris Hilton (26) u ožujku dolazi u Zagreb, a hrvatsku metropolu posjetit će u okviru promocije pjenušca Rich Prosecco, prenosi Nova TV. Paris je, naime, zaštitno lice tog pjenušca i promovirat će ga u Kini, Indiji, Hrvatskoj i Srbiji. Rich Prosecco je pjenušavo vino koje prodaju u limenkama, a ne u uobičajenim staklenim bocama. Paris je preko blagdana imala pauzu u svom promoviranju ovog pjenušavog vina, koje dolazi i u dva voćna okusa, a proizvodi se u talijanskom Trevisu. Vlasnik marke ovog pića je austrijska tvrtka Rich i oni će na kraju i odlučiti koji klubovi će ugostiti Paris tijekom njenog promotivnog putovanja. Tko god dobije čast da ugosti američku bogatašicu, može se nadati promociji u svjetskim razmjerima. Paris, naime, Rich Prosecco promovira tako da se prvo pojavi na službenom predstavljanju pića, a nakon toga slijedi službeni tulum u nekom klubu. Ona na tim partyjima redovito nešto izvede, a slike njenog provoda prenesu gotovo svi svjetski mediji. Posljednji takav primjer bio je tijekom promocije u Berlinu. Paris je na zabavi u klubu pronašla štangu i vješala se po njoj, a čak je i zavodila DJ-a kako bi joj puštao omiljene pjesme. Nakon što se bogotašica nije pojavila u Hrvatskoj na ljeto, kad se "šuškalo" da će se pridružiti svojoj sestri Nicky, izgleda da će je sada i Hrvati napokon upoznati.