Nakon spektakularnog nastupa u prvoj polufinalnoj večeri Eurovizije, Baby Lasagne je 'zabetonirao' svoje prvo mjesto na kladionicama s čak 37% podrške. Hrvatska je, sudeći po kladionicama, ali i reakciji fanova, prvi favorit ovogodišnjeg Eurosonga. Prati ga Švicarac Nemo s 16% i Talijanka Angelina Mango s pjesmom La noia s 10% šanse za dobitak. Iza su Ukrajinke (8%), koje su dugo bile i favoritkinje,Nizozemac Joost s pjesmom Europapa (5%)...
Otkad je pjesma 'Rim Tim Tagi Digi' pobijedila na Dori strelovito se dižemo na kladionicama. Baby Lasagna i 'Rim Tim Tagi Dim' postali su hit.
Baby Lasagna oduševio je publiku svojim večerašnjim nastupom u prvoj polufinalnoj večeri u Malmöu! Cijela dvorana je zapjevala s njim pjesmu 'Rim Tim Tagi Dim', a pjevalo se i plesalo i u samom press centru. Svi su zaplesali poznati ples...
A kako kladionice uopće postavljaju koeficijente?
Kladionice zapravo ne previđaju pobjednika već im je cilj zaraditi što više novca. Hrvatska je prema tome prva, gledajući postotke šanse da osvoji Eurosong. Hrvatskoj su 13.11. prošle godine davali samo 1% šanse za pobjedu. Koeficijent je tad bio između 65 i 67. Kako je vrijeme prolazilo, 17.12.2023., koeficijent se pomalo otopio na cca 50. Stanje se nije značajno promijenilo ni kad su objavljene pjesme koje će se natjecati na Dori. Prvi 'boom' smo doživjeli kad je Zsa Zsa odustala od natjecanja. Tu u igru dolazi i Baby Lasagna, koji kao prva rezerva mijenja Zsa Zsu. Svi sudionici Dore objavljuju spotove, ali ne i Baby Lasagna, koji tvrdi kako se nije stigao pripremiti.
Drugi veliki skok na kladionicama Hrvatska je doživjela upravo 20.2., kada Baby Lasagna objavljuje spot. U kratkom roku skupio je milijun pregleda na YouTubeu i postao top tema na društvenim mrežama. Zanimljivo je da je hvaljeni spot režirala Elizabeta Ružić, inače djevojka i najveća podrška Baby Lasagne.
Na drugo mjesto kladionica zasjali smo konačnom pobjedom Baby Lasagne na Dori. Nije trebalo dugo da dođemo i na prvo...