To je to što me zanima!

Otvorili lažni dizajnerski butik, podvalili jeftino, a cure pohrlile

Organizatori eksperimenta svoj brend su nazvali Palessi i reklamirali ga kao luksuznog. Na velikom otvorenju su cipele, koje inače koštaju od 20 do 40 dolara ponudili za 200-600 dolara...
Vidi originalni članak

Američki trgovački lanac Payless napravio je društveni eksperiment kako bi 'testirao' influencere iz Santa Monice. Uzeli su staru Armanijevu prodavaonicu i napunili je svojim jeftinim proizvodima, a onda su pozvali hrpu influencera kako bi proslavili otvorenje njihovog novog dućana.

Svoj novi brend su nazvali Palessi i reklamirali ga kao luksuznog. Cipele, koje inače koštaju 20-40 dolara su ponudili za 200-600 dolara. Jedina je razlika što ih je hostesa prezentirala na otvorenju i nazvala ih sofisticiranim. Dodala je da su cipele napravljene od dobrih materijala.

U prvih nekoliko sati otvorenja, prodano je cipela u vrijednosti 3.000 dolara (nešto manje od 20 tisuća kuna). Nakon što su organizatori otkrili da se radi o eksperimentu, nisu naplatili influencerima cipele, ali su im dopustili da ih zadrže u svrhu marketinške kampanje, prenosi Fortune.com.

Idi na 24sata

Komentari 56

  • medeki 30.11.2018.

    Kao da ima razlike između ovih od 20 i 200 $.

  • x00x 30.11.2018.

    dokaz moci marketinga

  • blanjalica 30.11.2018.

    Bolje da su otvorile second hand. Ovaj pored kojeg prolazim je uvijek pun ljudi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare