Oliver je više puta izjavljivao kako se nikad nije želio preseliti u Zagreb jer je Split grad prema njegovoj mjeri. Svakog jutra u ribarnicu dolazi netom ulovljena svježa riba, a on se ne može zamisliti da jede zamrznutu ribu koja “grubo vonja ka’ se baci na gradele”. Odnedavno se na televiziji emitiraju reklame za trgovački lanac Lidl u kojima Oliver Dragojević (60) kupuje zamrznutu ribu, priprema je na gradelama i nudi prijateljima. U drugom spotu pjevač na ulasku u trgovački centar prodaje vlastite CD-ove, ali ih nitko ne želi kupiti. Svi se žure jeftino kupovati pa ih Oliver ne uspijeva ni darovati.
- Uvijek se šalim na svoj račun - kaže Dragojević o spotovima, za koje mnogi njegovi obožavatelji smatraju da mu kvare ugled.
Bitno mu je da su se spotovi svidjeli njegovoj obitelji.
Janica Kostelić odnedavno je zaštitno lice propagandne kampanje DM-a, Lana Jurčević reklamira omekšivač i čokoladu, a Goran Ivanišević reklamirao je pivo.