To je to što me zanima!

Ogroman porast: Evo koliko je slušatelja Lasagna imao prošle godine, a koliko ih ima danas

Baby Lasagna miljenik je publike ovogodišnjeg Eurosonga, a tomu u prilog idu i brojke na platformi Spotify
Vidi originalni članak

Kolika je Eurosong platforma za promociju govori i trenutna popularnost našeg predstavnika Baby Lasagne, koji se u Hrvatsku vratio kao miljenik publike. Njegov 'Rim tim tagi dim' sluša se po cijelom svijetu, a zanimljiva je informacija koliko je Marko Purišić imao slušatelja prije te uspješnice.

MANJE POZNATE Ovo su pjesme koje je Lasagna pjevao prije 'Rim tim tagi dim'

Na streaming servisu Spotify, Lasagna je u prosincu prošle godine imao svega sedam slušatelja mjesečno, a u veljači 27 više. Danas, u eurovizijskom mjesecu, ima ih 2,3 milijuna.

- Lasagna to zaslužuje - pisali su korisnici društvene mreže X.

Marko se sa svojom autorskom pjesmom pojavio i na nekim top ljestvicama koje donosi Spotify. 'Rim tim tagi dim' je tako peta pjesma na ljestvici najviralnijih.

U ponedjeljak se Lasagna pohvalio i da je pjesma ušla na Spotifyevu listu 50 globalnih hitova gdje je zasjela na 45. mjesto s preko 8,8 milijuna slušanja.

PJEVA SE 'RIM TIM TAGI DIM' Baby Lasagna ima viralniju pjesmu od pobjednika Neme

Ispod Baby Lasagne su Kendrick Lamar s pjesmom 'meet the grahams', Lord Huron s pjesmom 'The Night We Met', RM s pjesmom 'Come back to me', Taylor Swift s pjesmom 'My Boy Only Breaks His Favorite Toys' i Beyonce s velikim hitom 'Texas Hold'em'. 

Idi na 24sata

Komentari 3

  • prase111 14.05.2024.

    sad duet sa Mc stojanom napravi..

  • Old Kresoje 14.05.2024.

    A koliko će imati za mjesec dana... 15 tak

  • barba1 14.05.2024.

    Bravo za Marka!

Komentiraj...
Vidi sve komentare