Iako smo posljednjih godina već napamet naučili kako izgledaju promo spotovi hrvatskih turističkih zajednica, pojavio se jedan koji je potpuno drugačiji. Za razliku od kadrova Jadrana, galebova i turističkih destinacija, podloženih glazbom i nalijepljenim logom, u ovome se itekako priča, a lijepe kadrove grada Nina, začinila je Nikolina Pišek.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Proučavao sam stvarne potrebe turista i način na koji oni dolaze do informacija o Hrvatskoj. Pokazalo se da oni traže video sadržaje na youtubeu, sa informacijama o destinaciji. A toga kronično nedostaje. Većina videa ili je preduga ili su nijemi film, ili su jednostavno neadekvatni za današnje digitalne standarde. Turistički video grada Nina u kratkim crtama pokazuje budućem gostu 10 stvari koje ne smije propustiti vidjeti ili isprobati u ovom raju sa kilometrima pješčanih plaža - rekao je autor Jurica Radović.
Video se može pogledati na YouTubeu ili kroz 10 samostalnih video klipova.
- Idealno za izlete s djecom, ali i one željene avanture i adrenalina. Znam da ćete zaključiti isto kao što sam zaključila i ja: Ovo je pravi mali raj za dušu - govori Nikolina.
- Volio bih kad bi i ostale turističke zajednice uvidjele važnost digitalnog sadržaja te digitalnih kanala kao i nevjerojatne benefite koje one donose. Nažalost razina informatičke pismenosti izrazito je niska, i Hrvatska je po tom pitanju zaista svjetlosnim godinama udaljena od konkurencije. Moramo biti svjesni da je digitalizacija prisutna u svijetu već 30 godina, a od nedavno smo ušli i u eru umjetne inteligencije. Slikovito rečeno, dok drugi lete svemirom Voyagerom, mi se vozimo zaprežnim kolima s kamenim kotačima po poljskom putu. Nadam se da će budućnost donijeti poboljšanje na tom polju - zaključio je Radović.