Hrvatska turistička zajednica, predvođena novom direktoricom Meri Matešić, odlučila je prekinuti skupu trogodišnju suradnju s čelisticom Anom Rucner. Pod vodstvom bivšeg direktora HTZ-a čelistica je postala hrvatski turistički brend.
Jutarnji list piše kako je na njene nastupe, snimanja i putovanja potrošeno 5,3 milijuna kuna. Toliko su ukupno stajali troškovi nastupa Ane Rucner, snimanja, skladbi, pa troškovi putovanja i smještaja, te usluge tehnike, produkcije, kao i izrade spotova, filmova i CD-a.
Krajem 2012. tadašnji ministar Veljko Ostojić zaustavio je putovanje na Havaje za direktora Bulića i čelisticu Rucner zbog smanjenja troškova. Tada je suradnja s Rucner okončana.
Tijekom 2010. Rucner je nastupala u Šangaju, Pekingu, Oslu, Rimu, Mumbaiju, New Delhiju, New Orleansu, New Yorku, u Umagu te na Saboru HTZ-a u Zagrebu. Iste te godine su se realizirale skladbe, spotovi i filmovi. Trošak je te godine iznosio 703.759,94 kuna.