Netflix neprestano izbacuje nove serije, ali rijetko koja postane tako velika senzacija diljem svijeta kao što je to za rukom pošlo korejskoj seriji 'Squid Game'.
Ova serija ma potencijala postati njihovom najuspješnijom u povijesti platforme. U manje od dva tjedna od kad je prvi put emitirana dosegla je prvo mjesto na ljestvici najgledanijih serija na Netflixu u čak 66 država.
- Postoji vrlo velika šansa da ovo bude naša najveća serija ikad - izjavio je Ted Sarandos (57), jedan od glavnih direktora Netflixa.
Radi se o seriji koja prati nagradnu bizarnu igru. Kako bi natjecatelji mogli osvojiti otprilike 38 milijuna dolara, moraju igrati tradicionalne korejske dječje igre. Ono što natjecatelji ne znaju je da eliminacija ne znači samo odlazak kući, nego i smrt.
Mnogi kritičari smatraju da gledatelje privlači to što natjecatelji moraju međusobno odlučivati kako postupiti i što su sve spremni učiniti za novac. Tako su likovi u konstantnoj borbi i na psihološkim mukama.
'Squid Game' premijerno je prikazana 17. rujna, a već se može uspoređivati s prijašnjim Netflixovim uspjesima kao što je španjolska serija 'La Casa de Papel'. Štoviše, već je prestigla popularnost te serije i tako postala najuspješnija serija koja nije na engleskom jeziku.
'Squid Game' još uvijek posustaje za serijom 'Bridgerton', koja je u prvih 28 dana emitirana unutar rekordnih 82 milijuna domaćinstava. Međutim, moguće je da će ova krvava serija oboriti i tu brojku.
Trenutačno je, prema podatcima Parrot Analytics, 'Squid Game' druga najtraženija serija u cijelom svijetu i zaostaje samo za serijom 'Sex Education'. Njihova analiza predviđa da bi 'Squid Game' mogla biti prva, ako se uzlazni trend nastavi kao i do sad, prenosi Business Insider.
Zbog toga što serija završava na otvoren način, lako je moguće da će Netflix najaviti i drugu sezonu, no to još uvijek nije potvrđeno.