To je to što me zanima!

Natali je podržala akciju za podizanje svijesti o siromaštvu

Na policama trgovina cipela Je*s u subotu su se našle japanke izrađene od starih plastičnih boca kao podsjetnik da tisuće djece u Hrvatskoj i svijetu živi u siromaštvu
Vidi originalni članak

U subotu je u Je*s prodavaonici cipela na zagrebačkoj špici održana posebna promocija akcije “Stavite se u njihove cipele” kojoj je cilj podići svijest javnosti o problemu siromaštva djece te potaknuti građane na redovne donacije za programe koji ublažavaju učinke siromaštva na odrastanje djece. Akciju je osmislila nagrađivana reklamna agencija Bruketa&Žinić OM. Tako su se na policama Je*s prodavaonice, uz ostale udobne i moderne dječje cipele, mogle pronaći i skromne japanke izrađene od starih plastičnih boca, kakve nose mnoga siromašna djeca Afrike. 

Akciju su podržale i mnoge osobe iz svijeta sporta, glazbe i medija kao što su Ivan Šijan, hokejaš Medveščaka, pjevačica Natali Dizdar i voditeljica Korana Gvozdić.

- Unatoč tome što naša zemlja vrlo uskoro ulazi u Europsku uniju, broj djece u riziku od siromaštva i kod nas raste. Nedavno predstavljeno istraživanje UNICEF-a je pokazalo kako 20% obitelji s djecom predškolske dobi jedva spaja kraj s krajem, što znači da se moramo pokrenuti u njihovu korist, olakšati im roditeljstvo, a djeci osigurati jednake šanse. U zemljama u razvoju, situacija je još gora i stoga pozivam sve da se priključe UNICEF-u u borbi za pravedniji svijet za svako dijete - poručila je UNICEF-ova ambasadorica dobre volje Maja Vučić.

Kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM Davor Bruketa, tom je prilikom izjavio:

- Ovom kampanjom željeli smo postići da se ljudi doslovno pokušaju staviti u cipele siromašne djece. Htjeli smo da se to desi na mjestu gdje će ljudi gledati i kupovati nove cipele te ih na taj način potaknuti da istovremeno doniraju sredstva za djecu koja si nove cipele ne mogu priuštiti.

Idi na 24sata

Komentari 7

  • Hasenfefer 27.04.2013.

    A JA ću pridržati Nataly da mi se ne razbije u štiklama.

  • 2N3055 27.04.2013.

    Siromašni su itekako svjesni siromaštva, a bogate i tako nije briga. Drugim riječima - samoreklamiranje. I to besplatno.

  • Sanja50 27.04.2013.

    zašto se ne slikaju sa siromašnim,gladnim i bosim u njihovim domovima a ne u skupom dućanu,još nasmijani i našminkani kao da govore o bogatstvu a ne siromaštvu kojeg je svakim danom sve više.

Komentiraj...
Vidi sve komentare