Glamurozni glazbeni spektakl Music Awards Ceremony (MAC) još jednom je ujedinio regiju. Jedinstveni regionalni projekt čiju organizaciju i produkciju potpisuje Skymusic, okupio je tijekom samo jedne večeri više od 400 poznatih estradnjaka iz šest zemalja na jednom mjestu.
MAC je uspio ujediniti glazbenu scenu Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Slovenije, tijekom četverosatnog spektakla na kojemu su na istoj bini nastupile najveće zvijezde pop, rocka, hip-hop, folk, world music i trap glazbe.
POGLEDAJTE VIDEO:
Više od dva milijuna online glasova pristiglo je iz svih krajeva svijeta, a na ceremoniji je dodijeljeno čak 25 MAC priznanja.
Uživo sa svojim bendom nastupili su Magnifico, S.A.R.S., Kaliopi, Aleksandra Radović, Balkanopolis i Senida. Jelena Rozga izvela je premijerno svoju novu pjesmu 'Sveto pismo'.
Specijalno osmišljene i režirane nastupe na MAC-u su imali i Lepa Brena, Buba i Jala, Nina Badrić, Tonči Huljić, Nevena Božović, Who See i Sara Jo.
Grupa od 11 rap i pop glazbenika zajedno sa glumcem Viktorom Savićem ostat će upamćena po jednom od najemotivnijih nastupa na MAC-u, posvećenom njihovom prijatelju i suradniku, reperu Gruu. U čast tragično nastradalom glazbeniku započeli su stihovima koji je su sastavljeni od dijelova reperovih neobjavljenih pjesama i audio materijala.:
- Ja to nosim u srcu, to je dio mene, hip-hop nosim sa sobom gdje god da krenem. Opet s olovkom u ruci, hip hop sam slušao, hip hop sam živio, disao, pisao, brisao, svaka misao na papir. A što se danas dešava na sceni, hej kako se jeftino skupljaju poeni. Duboko u duši ostanem bez riječi, teško je da se praviš lud kad se nešto voli. A kad se voli ništa nije mnogo. Bolje je da šutim nego da lažem, pa ovako sve to lakše kažem, zato te volim - pjevali su.
Više od pet milijuna TV gledatelja pratilo je MAC na televizijama u regiji: TV Pink u Srbiji, TV RTL u Hrvatskoj, u Crnoj Gori na RTCG, u Makedoniji na Kanalu 5, u Bosni i Hercegovini na RTRS i FTV, i na TV3 u Sloveniji.
YouTube live stream MAC-a imao je pola milijuna pregleda za 24 sata, i osvojio je YouTube trending listu regije: bio je na 2. mjestu u Srbiji i Crnoj Gori, na 3. mjestu u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini i na 6. mjestu u Makedoniji.
Skymusic i CEBEF odrekli su se prihoda od ulaznica, a taj novac je, zajedno sa cjelokupnim prihodom od prodaje MAC majica, preusmjeren UNICEF-u za projekte koji potiču rodnu ravnopravnost.
POGLEDAJTE VIDEO: